Rosa skriver:
Jeg er ved at blive småbekymret... Min lille søn på 4 mrd HADER at ligge på maven! Vi hygger og han griner, vi "leger" os om på maven, lægger legetøj og spejle frem, ligger ham i sofaen og sætter os på gulvet foran og snakker med ham imens, lægger ham på vores egen mave og hjælper med at holde armene foran ham under kroppen og gør alt hvad vi kan komme i tanke om, men efter 10 sekunder bliver han arrig og trækker armene bagud som en lille fugl og vifter med dem og råber "ØV ØV ØØØUUUV!!!!"... Han er ellers superstærk i sin holdning når han sidder op og holder hovedet rigtig flot uden problemer, men han nægter simpelthen at skubbe sig op med armene 
Hvornår kunne jeres unger ligge på maven selv og skubbe overkroppen op med armene?
Og hvad kan vi ellers gøre ud over at blive ved og ved?
Knus
Rosa og Jonte
Vi har samme problem med Liva, men det er bestemt blevet bedre jo mere vi har øvet

Har 2 ting du kan prøve

Evt ligge et lille sammen rullet håndklæde under brystet på ham, så er det ikk så hårdt for ham at holde sig oppe

Og ligge ham på en alm skråpude til en stol - det virker også godt.
Min SP siger at hun skal om på maven 25 gange om dagen - Puhaa, det er svært at nå, men som sagt hun blir bedre og bedre for hver dag og nu vil hun ligge 5-10 min af gangen
Det skal nok komme
Anmeld