Kravle hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Maise

saxi skriver:

Hun kravler når hun er klar til det.. Selvfølgelig er der en del øvelser du kan lave med hende - men jeg synes også man skal passe på ikke at presse for meget på.. Gør det til en leg..

Min datter møvede sig også meget frem.. Da hun var 10 mdr begyndte hun at gå og præcis en måned efter begyndte hun at kravle.. Så det var lidt omvendt, men i hendes tempo..

jeg prøver også at gøre via leg så hun synes det er sjovt. men hun er en lille hidsig prop. ja vil bestemt helst ikke pace hende frem, hun skulle jo gerne kunne følge med.

ja det er skørt det med at de gør det bagvendt, hmmm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Maise

Moar'en skriver:

Viktor har stadig ikke lært at kravle, hihi han er 1½. Nu går han jo, men skal han prøve på noget der minder om kravle gør han det på hænder og fødder, det ser vildt sjovt ud.

ha ha lidt ligesom aber, ja det må se sjovt ud.

Anmeld

25. august 2010

Moar'en

Maise skriver:

ha ha lidt ligesom aber, ja det må se sjovt ud.

Nemlig

Anmeld

25. august 2010

Mor Til Julie<3

Maise skriver:

dejligt at høre, så er der håb forude for os. ja jeg skal måske bare nyde hun ikke kravler endnu, man får nok at se til. men hun er bare så fustreret over at hun ikke kan, arghh.

HeeH ...

Jeq nød meqet a min datter ikk kunne kravle ...
Men nu når hun har lært det så ska mann virkeliq holde øje me hende over det hele for hun kravler bare rundt over det hele ... Enden mann ser siq om så har hun ødelaqt noqt hun ikk må pille i ... Min datter startede i daqpleje her den 9 auqust oq da hun startede kunne hun ikk kralve oq hun kravler hun bare a helvede til ...
Det ska skam os nok komme me jeres ... Det er ikk sikkert der qår så lanq tid endnu ...

Anmeld

25. august 2010

Maise

Mor Til Julie<3 skriver:

HeeH ...

Jeq nød meqet a min datter ikk kunne kravle ...
Men nu når hun har lært det så ska mann virkeliq holde øje me hende over det hele for hun kravler bare rundt over det hele ... Enden mann ser siq om så har hun ødelaqt noqt hun ikk må pille i ... Min datter startede i daqpleje her den 9 auqust oq da hun startede kunne hun ikk kralve oq hun kravler hun bare a helvede til ...
Det ska skam os nok komme me jeres ... Det er ikk sikkert der qår så lanq tid endnu ...

ja jeg må bare prøve at nyde det.

Anmeld

25. august 2010

Mor Til Julie<3

Maise skriver:

ja jeg må bare prøve at nyde det.

HeeH,

Jaah, Der er ikk riqtiq andet oq qøre ...
Men tro miiiq det er os dejliqt når de os først selv ka komme frem oq tilbaqe ... Jeq ka ikk sårn riqtiq løfte så meqet på min datter da jeq har dårliq ryq oq har fået det mens jeq ventede hende ...

Anmeld

25. august 2010

klmf

Oliver har lært at kravle indenfor den sidste måned. Han var også en, der elskede at sidde og nusse med legetøj foran sig. Favoritten er dog at stå

Vi tog ham med ind i sengen, for den egner sig ikke så godt til at stå i, så der belv han nødt til at kravle. Det hjap virkelig. Vi gør det mange gange om dagen, sådan lige 5-10 minutter. Tager mobilen og lægger den tilpas langt fra ham så er det afsted med ham 

Anmeld

26. august 2010

Barbamama

Maise skriver:

Min baby Clara på 8 mdr er en snedig lille dame som synger og snakker meget. Hun sidder fint selv, møver rundt på gulv efter legetøj, møffer bagud og triller. Meeeeeeeen hun kravler ikke. jeg træner kip i hofte-op på knæ og rokke og det kan hun også gøre selv når jeg stiller hende i position.

Mit spørgsmål er så - hvornår begyndte jeres poder at kravle??

Har læst at de fleste lære det omkring 8 mdr. Men det spænder som oftest imellem 6-10mdr.

Måske er hun en af dem der ikke lærer at kravle. Når hun står står hun på flad fod og kan stå op af noget uden at falde sammen eller vælte. hun elsker at stå og sidde selv på gulv. jeg lægger hende dog meget på maven og har altid gjort det.

hmmm hvad er jeres erfaringer??? kunne i hjælpe jeres til at kravle??

KH en lidt fustreret Maise, som godt ved at hun nok skal lære at gå en dag alligevel

Altså min datter var MEGET sen til at kravle. Hun har gumpet sig frem og det var fra hun blev 11mdr. Jeg troede aldrig hun ville kravle, men da hun var 13mdr kunne hun pludselig. Så nu skifter hun mellem at kravle og gumpe

Anmeld

26. august 2010

Maise

michella80 skriver:

Altså min datter var MEGET sen til at kravle. Hun har gumpet sig frem og det var fra hun blev 11mdr. Jeg troede aldrig hun ville kravle, men da hun var 13mdr kunne hun pludselig. Så nu skifter hun mellem at kravle og gumpe

ok, så er der håb forude for min datter

Anmeld

26. august 2010

Maise

lotchen skriver:

Oliver har lært at kravle indenfor den sidste måned. Han var også en, der elskede at sidde og nusse med legetøj foran sig. Favoritten er dog at stå

Vi tog ham med ind i sengen, for den egner sig ikke så godt til at stå i, så der belv han nødt til at kravle. Det hjap virkelig. Vi gør det mange gange om dagen, sådan lige 5-10 minutter. Tager mobilen og lægger den tilpas langt fra ham så er det afsted med ham 

her er favoritten og at sidde og stå i sofaen op ad ryglænet.

øver alle vegne, men hun bliver bare sindsyg hidsig hvis legetøjet ikke kan nåes, hvis jeg ignorerer det for længe ender det i den vildeste gråd, som jeg kun kan stoppe med sut og vuggen på armen. men prøver da at alligevel hver dag så hun i det mindste skal strække sig efter det og arbejde lidt for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.