Kravle hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.217 visninger
48 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Maise

Min baby Clara på 8 mdr er en snedig lille dame som synger og snakker meget. Hun sidder fint selv, møver rundt på gulv efter legetøj, møffer bagud og triller. Meeeeeeeen hun kravler ikke. jeg træner kip i hofte-op på knæ og rokke og det kan hun også gøre selv når jeg stiller hende i position.

Mit spørgsmål er så - hvornår begyndte jeres poder at kravle??

Har læst at de fleste lære det omkring 8 mdr. Men det spænder som oftest imellem 6-10mdr.

Måske er hun en af dem der ikke lærer at kravle. Når hun står står hun på flad fod og kan stå op af noget uden at falde sammen eller vælte. hun elsker at stå og sidde selv på gulv. jeg lægger hende dog meget på maven og har altid gjort det.

hmmm hvad er jeres erfaringer??? kunne i hjælpe jeres til at kravle??

KH en lidt fustreret Maise, som godt ved at hun nok skal lære at gå en dag alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Dansker I Holland

Maise skriver:

Min baby Clara på 8 mdr er en snedig lille dame som synger og snakker meget. Hun sidder fint selv, møver rundt på gulv efter legetøj, møffer bagud og triller. Meeeeeeeen hun kravler ikke. jeg træner kip i hofte-op på knæ og rokke og det kan hun også gøre selv når jeg stiller hende i position.

Mit spørgsmål er så - hvornår begyndte jeres poder at kravle??

Har læst at de fleste lære det omkring 8 mdr. Men det spænder som oftest imellem 6-10mdr.

Måske er hun en af dem der ikke lærer at kravle. Når hun står står hun på flad fod og kan stå op af noget uden at falde sammen eller vælte. hun elsker at stå og sidde selv på gulv. jeg lægger hende dog meget på maven og har altid gjort det.

hmmm hvad er jeres erfaringer??? kunne i hjælpe jeres til at kravle??

KH en lidt fustreret Maise, som godt ved at hun nok skal lære at gå en dag alligevel

Heysa Har ikke så mange råd, men ville bare lige fortælle at min datter først kravlede da hun var 10 mdr, pga hun har haft skinne på siden fødslen

Knus Sussie 28+1

Anmeld

24. august 2010

Frøken Sørensen

Jeg har heller ikke nogle råd... Men der er jo mange børn som slet ikke lære at kravle før de bliver meget ældre. Kender flere som har haft børn hvor de gik før de kravlede, eller barnet møvede/halvt kravelde sig frem på alle mulige mærkelige måder

En eller anden dag så kommer det... ja måske hun rejser sig op og går først

Anmeld

24. august 2010

Maise

NR3ønskebarn skriver:

Heysa Har ikke så mange råd, men ville bare lige fortælle at min datter først kravlede da hun var 10 mdr, pga hun har haft skinne på siden fødslen

Knus Sussie 28+1

rart at høre at der er andre der har baby der kravlede senere, ja en skinne må have være en hæmsko for dit barn, men flot hun lærte at kravle.

Anmeld

24. august 2010

Maise

Gitte85 skriver:

Jeg har heller ikke nogle råd... Men der er jo mange børn som slet ikke lære at kravle før de bliver meget ældre. Kender flere som har haft børn hvor de gik før de kravlede, eller barnet møvede/halvt kravelde sig frem på alle mulige mærkelige måder

En eller anden dag så kommer det... ja måske hun rejser sig op og går først

jep, det er nemlig den fornemmelse jeg har. at hun bare tager fat i noget en dag og rejser sig op. selv kravlede jeg heller ikke. jeg hoppede på numsen og trillede mig frem til målet. rejste mig også bare op en dag og gik.

Anmeld

24. august 2010

AnneBJ

Jeg lærte slet ikke at kravle før jeg var temmelig gammel... Jeg sad på numsen og skubbede mig frem med benene... Var meget længe om at lære at gå, men det skal nok komme Synes det er fint du lægger hende på maven - så længe hun fungerer og ikke har noget imod at bruge kroppen, tror jeg bare du skal se tiden an

Anmeld

24. august 2010

Dansker I Holland

Maise skriver:

rart at høre at der er andre der har baby der kravlede senere, ja en skinne må have være en hæmsko for dit barn, men flot hun lærte at kravle.

Nemlig Smiler..

Anmeld

24. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina begyndte først, at kravle da hun var 14 mdr. Hun kravlede 1 mdr. og rejste sig så op og gik. Hun hev sig frem på numsen i stedet for. Det er ikke til, at vide, hvorfor hun ikke kravlede før.

Kh. Katja

Anmeld

24. august 2010

Maise

AnneBJ skriver:

Jeg lærte slet ikke at kravle før jeg var temmelig gammel... Jeg sad på numsen og skubbede mig frem med benene... Var meget længe om at lære at gå, men det skal nok komme Synes det er fint du lægger hende på maven - så længe hun fungerer og ikke har noget imod at bruge kroppen, tror jeg bare du skal se tiden an

ja hun er god til at møffe rundt og er hurtig. men som du siger lærer hun nok at kravle eller gå en eller anden dag.

Anmeld

24. august 2010

Maise

MoarHvidovre skriver:

Lina begyndte først, at kravle da hun var 14 mdr. Hun kravlede 1 mdr. og rejste sig så op og kig. Hun hev sig frem på numsen i stedet for. Det er ikke til, at vide, hvorfor hun ikke kravlede før.

Kh. Katja

Ja der er godt nok forskel på børn. min sp kommer den 31, der er clara præcis 8 mdr. må høre hende hvad hun mener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.