Så var det min tur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Mettemus

termin18januar skriver:

Hej Mette

Hyggeligt at du blander dig Dejligt med flere studerende! 

Min termin kan hurtigt komme i kollision med mine eksamensdatoer - så jeg påtænker også at søge dispensation - og på den måde få det overstået tidligere end ellers planlagt! 
Det er dog kun en opgaveaflevering og efterfølgende mundtlig eksamen....
Jeg kunne ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at de vil rykke en skriftlig eksamen og slet ikke lave en "særskilt" til mig (da det jo selvsagt er ret ressourcekrævende - økonomisk og tidsmæssigt) 

Har du nogensinde fået flyttet en skriftlig eksamen??  

Knuser

Jeg har faktisk kun hørt om at de flytter mundtlige eksaminer, så jeg ved ikke med skriftlige, men måske hvis der er et forsvar forbundet med det? Jeg har ikke undersøgt det yderligere, da mine skriftlige er frie opgaver og jeg derfor bare selv kan sørge for at blive færdig i god tid (hvilket så ville være første gang i min historie som studerende)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Kats

Mettemus skriver:

Jeg har faktisk kun hørt om at de flytter mundtlige eksaminer, så jeg ved ikke med skriftlige, men måske hvis der er et forsvar forbundet med det? Jeg har ikke undersøgt det yderligere, da mine skriftlige er frie opgaver og jeg derfor bare selv kan sørge for at blive færdig i god tid (hvilket så ville være første gang i min historie som studerende)

Ja jeg tror også kun at de mundtlige er en mulighed...

Mine skriftlige er "desværre ikke" opgaver - men "almindelige skriftlige", hvor man bliver bænket i 4 timer Så jeg tror kun muligheden er Ordinær eksamen eller Re-eksamen

Ha ha.. jeg har også allerede tænkt tanken... at det der, med at være færdig med alle fagene i rigtig god tid - lyder nemt.... meeeeeen.....

Ps. kunne lige se at du også har MD scanning idag Krydser fingrer for dig

Anmeld

1. september 2010

Sofia

termin18januar skriver:

DK og SOFIA

-  Blev lidt nysgerrig... og mon ikke at I læser enten Økonomi, HA-jur eller ren Jur ?

Er selv stud jur - og sidder og tumler med hvordan jeg løser "problemet" med at føde midt i eksamensmåneden... hmmm.. Skal man mon satse på at tage dem alle til RE-eksamen i februar? Eftersom det er min første graviditet - så kan jeg kun forestille mig at jeg har meget svært ved at koncentrere mig om eksamen kort efter en lille ny baby er kommet til verden.... Hvad gør I?

Knuser

Hej

Jeg læser også jura! Jeg skal føde omkring den 30. marts, så jeg kan nå mine eksaminer i januar uden problemer (regner jeg da med) Og HÅBER på Jeg kan godt se det bliver svært for dig at få det hele til at gå op. Læser du i Århus? Hvis ikke du kan overskue reeksamen i feb kan du måske skyde dem til sommerens reeksaminer - men det kommer meget an på hvor langt du er i studiet, og hvilke fag du har. Hvis du læser i Århus synes jeg du skal snakke med dem på ekspeditionskontoret, de plejer at være så flinke, arbejder der selv som afløser og hjælper gerne hvis jeg kan. Knus

Anmeld

1. september 2010

Kats

Sofia skriver:

Hej

Jeg læser også jura! Jeg skal føde omkring den 30. marts, så jeg kan nå mine eksaminer i januar uden problemer (regner jeg da med) Og HÅBER på Jeg kan godt se det bliver svært for dig at få det hele til at gå op. Læser du i Århus? Hvis ikke du kan overskue reeksamen i feb kan du måske skyde dem til sommerens reeksaminer - men det kommer meget an på hvor langt du er i studiet, og hvilke fag du har. Hvis du læser i Århus synes jeg du skal snakke med dem på ekspeditionskontoret, de plejer at være så flinke, arbejder der selv som afløser og hjælper gerne hvis jeg kan. Knus

Hej Sofia.
Læser ikke i Århus.. det er ellers meget smartere hos jer,  fordi I kan tage re-eksamen til feb - og så allerede til juni igen, hvis det ikke passer!! Men  nu har jeg taget kontakt til eksamenskontoret, vedrørende afleveringen og den mundtlige eksamen... jeg tror det vil lykkedes at rykke det til december - kræver forhåbentlig "bare" lidt ivrighed og nogle ansøgningsskrivelser - nåhh ja.. og så at jeg arbejder lidt hårdere dette semester
Hvad din termin angår - så kan det jo ikke være mere perfekt "planlagt" - Du når jo lige det hele   - og kan så nyde din baby fuldt ud bagefter... Skønt! KNuser Kats

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.