termin18januar skriver:
DK og SOFIA
- Blev lidt nysgerrig... og mon ikke at I læser enten Økonomi, HA-jur eller ren Jur ?
Er selv stud jur - og sidder og tumler med hvordan jeg løser "problemet" med at føde midt i eksamensmåneden... hmmm.. Skal man mon satse på at tage dem alle til RE-eksamen i februar? Eftersom det er min første graviditet - så kan jeg kun forestille mig at jeg har meget svært ved at koncentrere mig om eksamen kort efter en lille ny baby er kommet til verden.... Hvad gør I?
Knuser 
Hej
Jeg er også stud. jur, og haber at kunne nå alle eksamnerne inden jeg skal føde. Jeg er på kandidaten og har international jurisprudence som jo er en skriftlig opgave man mere eller mindre kan aflevere hvornår man vil, så jeg håber at jeg kan have den færdig inden eksamensperioden starter. Så har jeg en mundtlig eksamen inden jul, og så venter skatteretseksamen og entrepriseret eksamen efter jul. Så vidt jeg lige kan se kommer skatteretten til at ligge ca. d. 12/1 (hvis det skal være ligesom de tidligere år) og den vil jeg bare RIGTIG gerne have med/overstået. Jeg tror at entreprisen kommer senere og at jeg ikke kan nå den, men håber så at jeg får en nem baby så jeg kan tage reeksamen. Det er kun en 4 timers eksamen, så det håber jeg kan gå. Man kan jo få dispensation til at gå ud og amme under de skriftlige eksamner
Hvis jeg ikke når skat så er det TRÆLS, og jeg må vist se i øjnene at det kan blive faktum, da jeg jo har termin 19/1, og med min første datter fødte 2,5 uge før termin (og hun var der 3550 g. og 53 cm). Men jeg tror at jeg så gør det at jeg tager skat til februar og venter med entreprisen til maj eller august. Men nu må vi se!!! Nu hvor jeg går hjemme har jeg jo i alt fald masser af tid til at læse ekstra mange lektier, så jeg håber da at jeg kan være super godt forberedt inden 1/12 denne gang!
Knus Ditte
Anmeld