Så var det min tur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

blomst84

Jeg er selv lige blevet sygemeldt med bækkenløsning  Jeg er begyndt til noget der hedder Hatha yoga ( i fitness world ) en rolig form for yoga. Det er bare super godt og en god form for motion når man nu ikke kan lave så meget.

Håber ikke du har for mange smerter  

Knus Sabrina 19+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Mettemus

Øv, det er jeg ked af at høre. Siger man god bedring eller hvad? Kan det blive godt igen, eller skal man "bare" håbe, at det ikke blive værre? Under alle omstændigheder - knus og god fornøjelse med DUM og Årgang 0

Mette som synes du mangler nogle mavebilleder?

Anmeld

21. august 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Jeg er selv lige blevet sygemeldt med bækkenløsning  Jeg er begyndt til noget der hedder Hatha yoga ( i fitness world ) en rolig form for yoga. Det er bare super godt og en god form for motion når man nu ikke kan lave så meget.

Håber ikke du har for mange smerter  

Knus Sabrina 19+2

Øv også dig? Hvor er det ærgerligt - så er januar langt væk!

Håber du kan holde det ud. Også mange kram til dig!

Anmeld

22. august 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Øv også dig? Hvor er det ærgerligt - så er januar langt væk!

Håber du kan holde det ud. Også mange kram til dig!

Ja desværre er jeg også kommet med i den båd  og ja der er lidt længe til januar. men prøver at finde en masse ting jeg kan lave som ikke er så fysiske 

Knus Sabrina 19+3

Anmeld

24. august 2010

mortilnoahogmelina

Jeg går os fuldtidssygemeldt , det er lige ved at drive mig til vanvid næsten , jeg ahr simpelthen intet og tage mig til , og er desværre så hårdt medtaget lige pt at jeg ikk kan andet end bare at ligge .'

- jeg er så bange for at det i sidste ende ender med at man bliver så grim gravid , fordi man ikk kan de normale ting som jeg plejer .

men jeg håber da virkelig for dig at svømning og gym vil hjælpe dig .

Anmeld

24. august 2010

PeruBaby

Uhhhh piger, det er jeg ked af at høre!! Jeg håber for jer at det bliver til at holde ud, det stykke tid det står på. Og Dvd'er og motion er jo altid godt, selvom man nok også kan blive træt at det i længden....

...og ja, jeg synes også at Mettemus har ret - vi mangler nye billeder af Bimmeren

Anmeld

25. august 2010

DK

Jeg er paa ferie i spanien!! Jeg opdaterer saa snart jeg kommer hjem!

Knus og sol

Anmeld

26. august 2010

Kats

AV & ØV... håber ikke det er for slemt, for jer der er ramt !

Håber I er rimeligt ok

Tanker til jer...

Anmeld

26. august 2010

Kats

DK og SOFIA

-  Blev lidt nysgerrig... og mon ikke at I læser enten Økonomi, HA-jur eller ren Jur ?

Er selv stud jur - og sidder og tumler med hvordan jeg løser "problemet" med at føde midt i eksamensmåneden... hmmm.. Skal man mon satse på at tage dem alle til RE-eksamen i februar? Eftersom det er min første graviditet - så kan jeg kun forestille mig at jeg har meget svært ved at koncentrere mig om eksamen kort efter en lille ny baby er kommet til verden.... Hvad gør I?

Knuser

Anmeld

30. august 2010

DK

termin18januar skriver:

DK og SOFIA

-  Blev lidt nysgerrig... og mon ikke at I læser enten Økonomi, HA-jur eller ren Jur ?

Er selv stud jur - og sidder og tumler med hvordan jeg løser "problemet" med at føde midt i eksamensmåneden... hmmm.. Skal man mon satse på at tage dem alle til RE-eksamen i februar? Eftersom det er min første graviditet - så kan jeg kun forestille mig at jeg har meget svært ved at koncentrere mig om eksamen kort efter en lille ny baby er kommet til verden.... Hvad gør I?

Knuser

Hej

Jeg er også stud. jur, og haber at kunne nå alle eksamnerne inden jeg skal føde. Jeg er på kandidaten og har international jurisprudence som jo er en skriftlig opgave man mere eller mindre kan aflevere hvornår man vil, så jeg håber at jeg kan have den færdig inden eksamensperioden starter. Så har jeg en mundtlig eksamen inden jul, og så venter skatteretseksamen og entrepriseret eksamen efter jul. Så vidt jeg lige kan se kommer skatteretten til at ligge ca. d. 12/1 (hvis det skal være ligesom de tidligere år) og den vil jeg bare RIGTIG gerne have med/overstået. Jeg tror at entreprisen kommer senere og at jeg ikke kan nå den, men håber så at jeg får en nem baby så jeg kan tage reeksamen. Det er kun en 4 timers eksamen, så det håber jeg kan gå. Man kan jo få dispensation til at gå ud og amme under de skriftlige eksamner Hvis jeg ikke når skat så er det TRÆLS, og jeg må vist se i øjnene at det kan blive faktum, da jeg jo har termin 19/1, og med min første datter fødte 2,5 uge før termin (og hun var der 3550 g. og 53 cm). Men jeg tror at jeg så gør det at jeg tager skat til februar og venter med entreprisen til maj eller august. Men nu må vi se!!! Nu hvor jeg går hjemme har jeg jo i alt fald masser af tid til at læse ekstra mange lektier, så jeg håber da at jeg kan være super godt forberedt inden 1/12 denne gang!

Knus Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.