Så var det min tur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.107 visninger
33 svar
0 synes godt om
19. august 2010

DK

Jeg er nu blevet sygemeldt med bækkenløsning! Hold da op det er underligt!

Jeg skal naturligvis stadig følge undervisningen på universitetet, men skal ikke på arbejde længere. Det var simpelthen for hårdt med butiksarbejdet og alt den slæben på store kjoler og når de skulle ligges op/tilrettes, stryges osv. Så nu hååber jeg at det kan sætte udviklingen af bækkenløsningen lidt i stå, når jeg nu får mere tid til at hvile mig midt på dagen, og få lavet de øvelser jeg har fået af fysioterapeuten.

Derudover så har jeg tænkt mig at begynde til noget graviditets yoga/gymnastik-halløj. Det skulle være rigtig godt så man kan røre sig, uden at det går ud over bækkenet. Jeg går allerede til gravid-svømning! Kan i anbefale noget derude?

Jeg har da også lige indkøbt DUM dvd'er og dvd box med Årgang 0!  

Knus Ditte, helt forvirret over alt den pludselige fritid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

mor_sabina

Jeg har desværre ingen gode råd, men vil ønske dig god bedring og håber det bliver sat i bero.
Blev sygemeldt sidst og begynder at mærke det snige sig ind på mig igen Men man bliver simpelthen sindsyg af at gå hjemme og ikke kunne/må noget, så jeg gjorde det alligevel (støvsugede hver dag osv) men det blev ikke værre og gk væk hurtigt efter fødslen.

Håber det kan hjælpe dig med svømning og gym.
Held og lykke

Anmeld

19. august 2010

Sofia

Hvor er det surt for dig - håber øvelserne + afslapning kan sætte det lidt i stå, så det ikke udvikler sig yderligere! GOD BEDRING! Og hvor er jeg misundelig på dine to nye dvdboxe!!!

Håber du stadig kommer til skat, selvom jeg ikke kan se dig på listen. Rart nok at kunne sparre lidt

Anmeld

19. august 2010

*A*

Jeg er fuldtids sygemeldt fra mit arbejde pga. bækkenløsning.

Jeg går hos en fys, hvilket er rigtig godt. Hun har givet mig nogle øvelser til at komme ind og ud af bilen, op af sengen etc. samt idéer til at gøre min hver dag lidt nemmere...

Anmeld

19. august 2010

DK

Sofia skriver:

Hvor er det surt for dig - håber øvelserne + afslapning kan sætte det lidt i stå, så det ikke udvikler sig yderligere! GOD BEDRING! Og hvor er jeg misundelig på dine to nye dvdboxe!!!

Håber du stadig kommer til skat, selvom jeg ikke kan se dig på listen. Rart nok at kunne sparre lidt

Ja vi må håbe det kan hjælpe! Jeg kunne ikke tilmelde mig undervisning i skat, fordi jeg også havde det sidste år. Men jeg kommer naturligvis til undervisningen alligevel, og tilmelder mig så bare manuelt til eksamen når tid er!! Min plan er bestemt at jeg kan/skal klare det!

Anmeld

19. august 2010

DK

*A* skriver:

Jeg er fuldtids sygemeldt fra mit arbejde pga. bækkenløsning.

Jeg går hos en fys, hvilket er rigtig godt. Hun har givet mig nogle øvelser til at komme ind og ud af bilen, op af sengen etc. samt idéer til at gøre min hver dag lidt nemmere...

Jamen altså, godt vi er mange i samme båd, så er det da knapt så ensomt her på baby.dk i løbet af dagen

Jeg har også fået mange venepumpe øvelser af fys'en som skulle fjerne vand og affaldsstoffer fra de nedre regioner og benene. Det skulle åbenbart også hjælpe. Nu må vi se! Jeg glæder  mig til at komme igang med dem!

Anmeld

19. august 2010

Sofia

DK skriver:

Ja vi må håbe det kan hjælpe! Jeg kunne ikke tilmelde mig undervisning i skat, fordi jeg også havde det sidste år. Men jeg kommer naturligvis til undervisningen alligevel, og tilmelder mig så bare manuelt til eksamen når tid er!! Min plan er bestemt at jeg kan/skal klare det!

Okay på den måde - så ses vi til skat! Det bliver en hård omgang! But we can do it!!!

Anmeld

19. august 2010

DK

mor_sabina skriver:

Jeg har desværre ingen gode råd, men vil ønske dig god bedring og håber det bliver sat i bero.
Blev sygemeldt sidst og begynder at mærke det snige sig ind på mig igen Men man bliver simpelthen sindsyg af at gå hjemme og ikke kunne/må noget, så jeg gjorde det alligevel (støvsugede hver dag osv) men det blev ikke værre og gk væk hurtigt efter fødslen.

Håber det kan hjælpe dig med svømning og gym.
Held og lykke

Ja, allerede bare i dag, har jeg haft lyst til alt muligt herhjemme! Godt at DUM dvd'er osv. snart kommer ind af døren så min opmærksomhed kan blive lidt afledt!

Anmeld

21. august 2010

Riksen

Det er jeg ked af at høre. Men jeg håber at øvelserne og Årgang 0 og De unge mødre hjælper lidt - og så er Beverly Hills jo begyndt igen, så det kunne da være at det også var noget du kunne følge med i

Jeg håber ikke det bliver værre.

Knus fra mig

Anmeld

21. august 2010

blomst84

Jeg er selv lige blevet sygemeldt med bækkenløsning  Jeg er begyndt til noget der hedder Hatha yoga ( i fitness world ) en rolig form for yoga. Det er bare super godt og en god form for motion når man nu ikke kan lave så meget.

Håber ikke du har for mange smerter  

Knus Sabrina 19+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.