Jeres yndlingsserier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Noneother

FrkT skriver:

Jeg ved snart ikke om jeg "tør" se den, hvis jeg nu bliver ligeså bidt af den, for jeg er i forvejen bidt af så mange serier

Det kender jeg kun alt for godt.  

Jeg har sådan en 6-7stykker der bli´r revet ned fast, SÅ SNART de er blevet sendt i USA. - Er vist det man kalder seriejunkie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

FrkT

Noneother skriver:

Det kender jeg kun alt for godt.  

Jeg har sådan en 6-7stykker der bli´r revet ned fast, SÅ SNART de er blevet sendt i USA. - Er vist det man kalder seriejunkie

Me too

Anmeld

19. august 2010

BabyStella!

Der var godt nok mange, jeg har fuldt med i Men de de absolutte favoritter er og blir´; Desperate Housewives og Prison break

Anmeld

19. august 2010

millesofie

Ja jeg ser NCIS og Ekstreme hjemmeservice og gerne et afsnit om dagen hvis jeg kan få lov

jeg har sådan en optager dims så jeg kan se afsnittet fra igår skide smart

Anmeld

19. august 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Elsker at se Criminal Minds, kommer jo hver aften kl 21 på kanal 5, undtagen om søndagen.. 

Anmeld

19. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er helt vild med west wing Men min danske ynglings er Matador. Det er da vist også en serie selvom den ikke er så lang

Anmeld

19. august 2010

Mutti2B

Lige et spørgsmål... Jeg stemte tidligere i dag, men procenterne er stadig de samme selvom over 1000 stemmer er afgivet siden. Det kan da vist ikke passe

Anmeld

19. august 2010

Pige2009

Jeg er ikke umiddelbart den store seriefreak, da jeg hellere læser bøger  Dog er der tre serier jeg gerne ser igen og igen - Beverly Hills 90210, Matador og Krøniken

K.h. Linda

Anmeld

20. august 2010

Stumpen

AMY og ER

Anmeld

20. august 2010

FrkT

Mutti2B skriver:

Lige et spørgsmål... Jeg stemte tidligere i dag, men procenterne er stadig de samme selvom over 1000 stemmer er afgivet siden. Det kan da vist ikke passe

Jeg tror det er fordi at der er så mange stemmer, da hver person jo kan afgive flere stemmer. Dvs. hvis der fx er 100 der hver har afgivet 8 stemmer der har stemt, så bliver det jo 800 stemmer, og ud af 800 stemmer er 2 stemmer jo ikke engang 1%, og derfor kan den godt stadig stå på 0% selvom den måske reelt har fået flere stemmer, plus at der skal mange stemmer til før den rykker sig fra det den står på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.