Jeres yndlingsserier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

TbCp

linselouise skriver:

herhjemme er vi også helt bananas med LOST, det er da bare den fedeste serie ever!!

Vi har hele sæson 5 liggende som bare venter på at vi går i gang  med den, ikke nemt med en trold som aldrig gider at sove! Men kender udemærket godt til det med at man bare liige skal se et afsnit mere, og så lige et til

Vi er lidt skøre herhjemme.... vi går i seng samtidig med Liva og så ligger vi og ser et par afsnit inde i sengen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Noneother

Der var mange gode i blandt. Weeds er helt sikkert værd at anbefale. -Manglede South park på listen  

Anmeld

19. august 2010

L.J.L

TbCp skriver:

Vi er lidt skøre herhjemme.... vi går i seng samtidig med Liva og så ligger vi og ser et par afsnit inde i sengen

Det kunne jo lyde præcis som Jeppe og jeg det der I gamle dage, før Lauritz, havde vi også LOST marathon inde i sengen

Anmeld

19. august 2010

FrkT

Mathilde skriver:

Jeg ser ikke så mange serier, da jeg synes det er svært at følge med efter jeg har fået Celina...

Men Venner er bare altid godt og desperate huskoner... Amys ret vil jeg også gerne se. Og Lærkevej når det kommer igen.

Og så to serier du ikke har med, nemlig House og Fringe som lige nu er mine favorit serier..

Jeg har House med....  Den anden er ikke med, nej.... kender jeg faktisk slet ikke

Anmeld

19. august 2010

FrkT

Maja84 skriver:

Har da nogle stykker

bla NCIS er en af mine yndlingsserie, synes også rigtig godt om bones og Amys Ret

Kunne ikke lige finde the metalist på listen, men er også en af dem

Er et umage par og dharma & greg ikke samme serie ?

Jo det er samme serie  Dharma & Greg er seriens rigtige navn, det andet er bare noget danskerne kalder det

Anmeld

19. august 2010

Kløver

FrkT skriver:

Jo det er samme serie  Dharma & Greg er seriens rigtige navn, det andet er bare noget danskerne kalder det

ah mente det nok

Anmeld

19. august 2010

FrkT

Noneother skriver:

Der var mange gode i blandt. Weeds er helt sikkert værd at anbefale. -Manglede South park på listen  

Hehe ja, som jeg skrev var jeg ikke i tvivl om at jeg havde glemt nogen... men prøvede at få så mange som muligt med. Og South Park havde jeg rent glemt.... meeen synes nu også den er elendig  Men derfor ville jeg da gerne have haft husket den alligevel, hehe.

Weeds er da på listen?!

Anmeld

19. august 2010

FrkT

Maja84 skriver:

ah mente det nok

LOL, er først nu jeg opdager jeg har den med både på dansk og engelsk, lol! Nå, mon ikke det går alligevel

Anmeld

19. august 2010

Kløver

FrkT skriver:

LOL, er først nu jeg opdager jeg har den med både på dansk og engelsk, lol! Nå, mon ikke det går alligevel

hehe jo da, men derfor jeg jo blev i tvivl om der var tale om to forskellige serier

Anmeld

19. august 2010

FrkT

Maja84 skriver:

hehe jo da, men derfor jeg jo blev i tvivl om der var tale om to forskellige serier

Ja så forstår jeg bedre  Troede bare du spurgte fordi du lige ville vide om det var den rigtige serie du satte kryds ved, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.