Jeres yndlingsserier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er dine yndlingsserier? (sæt kryds ved alle dem du vil kalde dine yndlings)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.361 visninger
49 svar
0 synes godt om
19. august 2010

FrkT

Jeg er jo total seriefreak, og er sikker på jeg ikke er den eneste af slagsen herinde...  så lad mig høre hvad jeres yndlingsserier er.

Har sat alle dem jeg kunne komme i tanke om på listen i tilfældig rækkefølge... og jeg har sikkert alligevel glemt nogle, så bær over med mig - der ER altså mange!   Har med vilje ikke sat Paradise Hotel, De unge mødre, Singleliv og sådanne på, da de går ind under realityprogrammer/reportager - bare så folk ikke undrer sig

Men ja, jeg kunne godt tænke mig at se hvilke serier der er mest populære blandt os baby-brugere  - og hvilke serier der aldrig får en seer herindefra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Dansker i England

Manglede muligheden "The big bang theory" som absolut er en af mine yndlings serier.

Anmeld

19. august 2010

FrkT

Dansker i England skriver:

Manglede muligheden "The big bang theory" som absolut er en af mine yndlings serier.

Hehe okay, men som jeg skrev er jeg ikke i tvivl om at jeg har glemt nogle.... prøvede dog at få så mange med jeg kunne huske. Men den der har jeg faktisk aldrig hørt om, så det er mere uvidenhed end forglemmelse

Anmeld

19. august 2010

Dictes mor

Jeg har en absolut yndlingsting, som jeg bare skal se, men ved ikke om det hører ind under serier, det gør det nok ikke, men jeg elsker elsker elsker Bonderøven. Men af de serier, som du har nævnt, så 90210 og Friends Jeg har også set meget McClouds Døtre

Anmeld

19. august 2010

TbCp

Jeg er fuldstændig "faldet for" LOST! Nøøøj den er fed!
Er igang med sæson 6 (sidste sæson) og glæder mig hele dagen til at skulle se et afsnit eller to om aftenen

Derudover har jeg stemt på Friends, sex and the city og Frasier.

Anmeld

19. august 2010

Dansker i England

FrkT skriver:

Hehe okay, men som jeg skrev er jeg ikke i tvivl om at jeg har glemt nogle.... prøvede dog at få så mange med jeg kunne huske. Men den der har jeg faktisk aldrig hørt om, så det er mere uvidenhed end forglemmelse

Der er også mange serier, hvis man skal skrive dem alle ned. Jeg ved ikke om "the big bang theory" ikke kommer på dansk tv, så du er undskyldt

Anmeld

19. august 2010

Dansker i England

TbCp skriver:

Jeg er fuldstændig "faldet for" LOST! Nøøøj den er fed!
Er igang med sæson 6 (sidste sæson) og glæder mig hele dagen til at skulle se et afsnit eller to om aftenen

Derudover har jeg stemt på Friends, sex and the city og Frasier.

Lost er den bedste serie ever. Kan godt forstå, du er faldet for den.

Anmeld

19. august 2010

FrkT

Dansker i England skriver:

Der er også mange serier, hvis man skal skrive dem alle ned. Jeg ved ikke om "the big bang theory" ikke kommer på dansk tv, så du er undskyldt

Tak, hehe

Anmeld

19. august 2010

trunte89

Mine helt klare farvoritter er Rejseholdet og CSI NY.

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

Enten skal det være sort humor eller en god krimi så er jeg klar!

Elsker CSI, Criminal minds og nub3rs. Lækkert for øjne og sanser hehe

Udover det ellkser jeg two and a half men og kongen af queens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.