Jeres yndlingsserier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Kløver

FrkT skriver:

Ja så forstår jeg bedre  Troede bare du spurgte fordi du lige ville vide om det var den rigtige serie du satte kryds ved, hehe

hehe, nej var mere nysgerrig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Noneother

FrkT skriver:

Hehe ja, som jeg skrev var jeg ikke i tvivl om at jeg havde glemt nogen... men prøvede at få så mange som muligt med. Og South Park havde jeg rent glemt.... meeen synes nu også den er elendig  Men derfor ville jeg da gerne have haft husket den alligevel, hehe.

Weeds er da på listen?!

Ja det er den da.  Den fik osse min stemme..

Ville bare fremhæve at den bestemt er værd at se - Nu sæson 6 lige er startet.

Anmeld

19. august 2010

FrkT

Noneother skriver:

Ja det er den da.  Den fik osse min stemme..

Ville bare fremhæve at den bestemt er værd at se - Nu sæson 6 lige er startet.

Jeg har også fået den anbefalet af en kammerat, men har endnu ikke fået den set. Han siger den minder lidt om Desperate Housewives men bare hvor det er en mor der ryger pot, sådan noget i den stil sagde han?!

Anmeld

19. august 2010

Mathilde

FrkT skriver:

Jeg har House med....  Den anden er ikke med, nej.... kender jeg faktisk slet ikke

Nå ups det er bare mig der er ved at blive blind

Anmeld

19. august 2010

FrkT

Mathilde skriver:

Nå ups det er bare mig der er ved at blive blind

Puhhh ha, det var da lidt tidligt synes jeg  Men der var også mange titler, så det er nok let at stirre sig blind....

Anmeld

19. august 2010

Mathilde

FrkT skriver:

Puhhh ha, det var da lidt tidligt synes jeg  Men der var også mange titler, så det er nok let at stirre sig blind....

Ja det lykkedes i hvert fald for mig

Anmeld

19. august 2010

Noneother

FrkT skriver:

Jeg har også fået den anbefalet af en kammerat, men har endnu ikke fået den set. Han siger den minder lidt om Desperate Housewives men bare hvor det er en mor der ryger pot, sådan noget i den stil sagde han?!

Ja det starter med at hun må forsørge familien med hash salg fordi hendes mand dør af et hjerteanfald. .. og så kører den ellers bare længere og længere ud. Den er virkelig sjov. -og den formår faktisk at blive bedre for hver sæson.   

-Jeg er helt bidt af den.

Anmeld

19. august 2010

FrkT

Noneother skriver:

Ja det starter med at hun må forsørge familien med hash salg fordi hendes mand dør af et hjerteanfald. .. og så kører den ellers bare længere og længere ud. Den er virkelig sjov. -og den formår faktisk at blive bedre for hver sæson.   

-Jeg er helt bidt af den.

Jeg ved snart ikke om jeg "tør" se den, hvis jeg nu bliver ligeså bidt af den, for jeg er i forvejen bidt af så mange serier

Anmeld

19. august 2010

Maise

Mikkelmusen skriver:

Du mangler Fringe

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHH yaehhh fed serie

Anmeld

19. august 2010

Skytten0111

FrkT skriver:

Jeg er jo total seriefreak, og er sikker på jeg ikke er den eneste af slagsen herinde...  så lad mig høre hvad jeres yndlingsserier er.

Har sat alle dem jeg kunne komme i tanke om på listen i tilfældig rækkefølge... og jeg har sikkert alligevel glemt nogle, så bær over med mig - der ER altså mange!   Har med vilje ikke sat Paradise Hotel, De unge mødre, Singleliv og sådanne på, da de går ind under realityprogrammer/reportager - bare så folk ikke undrer sig

Men ja, jeg kunne godt tænke mig at se hvilke serier der er mest populære blandt os baby-brugere  - og hvilke serier der aldrig får en seer herindefra

Synes lige at der mangler serien: Rap fyr i LA (fresh prince of Belair) -med Will smith.. Det er bare den bedste serie af alle !!

Men der er godt nok også nogen gode imellem de nævnte

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.