Sgu og fanden - med god grund:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

ekzunz

forældre-til-Asta skriver:

WTF Hvem gør sådan noget

Altså jeg parkerer dagligt på en p-plads i Birkerød, som ligger ved en skole og en Netto - og alle mine kolleger parkerer også der, så jeg tænker at de må rimelig kyniske eller kolde i r.....

Så må man gerne bande

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Mor-til-asta-09

Znuzke skriver:

Altså jeg parkerer dagligt på en p-plads i Birkerød, som ligger ved en skole og en Netto - og alle mine kolleger parkerer også der, så jeg tænker at de må rimelig kyniske eller kolde i r.....

Så må man gerne bande

Jdet må man sgu gerne.. BAND BAND BAND BAND

Anmeld

18. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Kæft hvor træls og så lige i det her vejr...

Var selv i lidl ved højlys dag og da jeg kom ud på pakering's plads sad der en polak oppe på motorhjelm og ville tage vinduesviskerne ( de var sølvfarvet) En anden var igang med at tage alle 4 ventil hætter.

Det skal lige siges at det er en gammel 4*4 nissan patrol fra '87. Den er møgbulet os skrammet da jeg bruger den i grusgrave - alternative veje osv. Kingurugitter foran og hjemmelavet bagkofanger fra en gammel volvo lastbil i massiv jern.

Råbte som løve i brunst, men de fatted vist intet og løb hen til deres egne biler. Fik kastet mine varer om bag i bilen og ville køre ud derfra.

Den ene polak's bil kører ind foran og kan se den anden lægger sig bagved. Tænker bare; dette er min bil og i får den bare ikke. Den 1 klodser bremsen og den anden kører helt op bag i Sætter den i baggear + 4 hjulstræk og bakker ind i den bagerste - sætter i 1 gear og kører lige så pænt derfra. Havde jo luret det, så havde jo plads foran til at bremse i. Den bagerste polak's bil kunne ikke køre derfra pga def køler og ingen forlygter.

Anmeld

18. august 2010

ekzunz

Mor til Frederic skriver:

Kæft hvor træls og så lige i det her vejr...

Var selv i lidl ved højlys dag og da jeg kom ud på pakering's plads sad der en polak oppe på motorhjelm og ville tage vinduesviskerne ( de var sølvfarvet) En anden var igang med at tage alle 4 ventil hætter.

Det skal lige siges at det er en gammel 4*4 nissan patrol fra '87. Den er møgbulet os skrammet da jeg bruger den i grusgrave - alternative veje osv. Kingurugitter foran og hjemmelavet bagkofanger fra en gammel volvo lastbil i massiv jern.

Råbte som løve i brunst, men de fatted vist intet og løb hen til deres egne biler. Fik kastet mine varer om bag i bilen og ville køre ud derfra.

Den ene polak's bil kører ind foran og kan se den anden lægger sig bagved. Tænker bare; dette er min bil og i får den bare ikke. Den 1 klodser bremsen og den anden kører helt op bag i Sætter den i baggear + 4 hjulstræk og bakker ind i den bagerste - sætter i 1 gear og kører lige så pænt derfra. Havde jo luret det, så havde jo plads foran til at bremse i. Den bagerste polak's bil kunne ikke køre derfra pga def køler og ingen forlygter.

Ha ha - jeg griner højt. Hold kæft hvor er du sej!!!!!!!!!!!!

Det er jo lige præcis det man drømmer om at gøre når sådan noget sker, så det var da perfekt at du kørte i bilen til at gøre det

Jeg tror (sgu) også jeg ville have kørt dem ned idag hvis jeg havde haft chancen. Jeg gyser når jeg tænker på hvor åndsvagt det var af mig at køre hjem - jeg kunne ikke se en hånd for mig, men jeg kunne jo heller ikke stoppe, for jeg kunne ikke se hvor jeg kunne holde....

Gad vide om der er en polsk vinduesvisker-bande på spil

Anmeld

18. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Znuzke skriver:

Ha ha - jeg griner højt. Hold kæft hvor er du sej!!!!!!!!!!!!

Det er jo lige præcis det man drømmer om at gøre når sådan noget sker, så det var da perfekt at du kørte i bilen til at gøre det

Jeg tror (sgu) også jeg ville have kørt dem ned idag hvis jeg havde haft chancen. Jeg gyser når jeg tænker på hvor åndsvagt det var af mig at køre hjem - jeg kunne ikke se en hånd for mig, men jeg kunne jo heller ikke stoppe, for jeg kunne ikke se hvor jeg kunne holde....

Gad vide om der er en polsk vinduesvisker-bande på spil

Hm. de sælger jo vindues visker næsten alle steder idag... Selv service stationer mm.

Fandme da, sådan nogle bavianrøve... Og tak.

De forkromed ventil hætter koster måske 50 kr i tante hansen, så det kunne have været lige meget...

Bare princip i at de tror de bare kan tage hva der passer dem..

Men tænker også bare at der ingen var der reagerede på at der sad en mand på motorhjelm - andre der tog ventil hætter mm. Ved højlys dag.  

Den er også hævet en smule, så det passer med at anhænger trækket gik gennem deres kofanger og ødelagde deres køler og resten klared min kofanger.

Men ærligt sådan et gammel lig de begynder at rapse fra. Bagklappen kan ikke låses, så de kunne have rendt med værktøj - bas - forstærker osv.

Anmeld

19. august 2010

Pena

Min bil gik engang i stå på en landevej, og måtte stå der til næste dag inden den kunne hentes. Inden jeg gik fra den dobbelttjekkede jeg om den var låst.

Næste dag mødte der mig et noget mærkeligt syn... Mit kære meget pink plysrat ( Altså ikke hele rattet) plus mine H&M solbriller var stjålet og døren ulåst. Men intet andet var sket. Meeeget mystisk.

Og det plysrat var utroligt svært at få på rattet, så tyven må have haft sit hyr med at få det af.

Anmeld

19. august 2010

MaleneG

Det er jo en stor bil, så vinduesviskerne koster en mindre formue (ja ja - alt er relativt...) så det har nok været for fristende med sådan et par næsten nye......

Jeg er kommet hjem, har fået cola - og begynder efterhånden at kunne trække lidt på smilebåndet...

Altså jeg kan godt se det komiske i det, men kun fordi det er så underlig en ting at stjæle.

Anmeld

19. august 2010

Shibby

en meeeget desperat tyv..haha.. sær ting at stjæle!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.