Sgu og fanden - med god grund:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

ekzunz

Mikkelmusen skriver:

Du skal bare få nano på ruden, så behøver du næsten ikke viskerne

Det er da vist lige noget for mig...man ved jo aldrig om han har brug for flere viskere...

Jeg plejer at bakke ind på parkeringspladsen, men det er da vist slut med det.....den bagpå en nemlig lille og må være meeeeget billigere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Mirakel baby

Nej da. Hvem f.. gør dog det

Anmeld

18. august 2010

ZamanogDania

Hahahahahahahah undskyld det er sikkert ikke sjov, men det er bare første gang jeg har hørt man stjæler vindueviskere
Det kostér ikke en skid undskyld min sprog
Ej altså helt ærlig det må sku være en rigtig dum en.

Anmeld

18. august 2010

ekzunz

ZamanogDania skriver:

Hahahahahahahah undskyld det er sikkert ikke sjov, men det er bare første gang jeg har hørt man stjæler vindueviskere
Det kostér ikke en skid undskyld min sprog
Ej altså helt ærlig det må sku være en rigtig dum en.

Altså det er helt ok du griner - det gør jeg også selv -  nu, men de koster altså en del.

Jeg kører i en Mercedes Vito, og der er vinduesviskere altså ikke billige - jeg skal af med ca. 6-700 kr for begge....og det er sgu sure penge, især fordi de blev skiftet for ikke så længe siden....

Anmeld

18. august 2010

ZamanogDania

Znuzke skriver:

Altså det er helt ok du griner - det gør jeg også selv -  nu, men de koster altså en del.

Jeg kører i en Mercedes Vito, og der er vinduesviskere altså ikke billige - jeg skal af med ca. 6-700 kr for begge....og det er sgu sure penge, især fordi de blev skiftet for ikke så længe siden....

Nå ja okey. Så kan jeg godt forstår den er stjålet når den koster så meget hihi.
Fremover skal man tage sin vinduevisker af og tage dem med hjem eller hvor man er.

Anmeld

18. august 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Det er jo en stor bil, så vinduesviskerne koster en mindre formue (ja ja - alt er relativt...) så det har nok været for fristende med sådan et par næsten nye......

Jeg er kommet hjem, har fået cola - og begynder efterhånden at kunne trække lidt på smilebåndet...

Mon ikke det var en som havde været for nærrig i sommeren, til at købe nye vinduesviskere selv? og da det villde regnvejr begyndte besluttede han at snuppe dem der var nærmest???

Sådan en idiot... kør dog ind på nærmeste tankstation eller værksted og få nogle af dine egne....

Godt du kom helskindet hjem....

Anmeld

18. august 2010

ekzunz

ZamanogDania skriver:

Nå ja okey. Så kan jeg godt forstår den er stjålet når den koster så meget hihi.
Fremover skal man tage sin vinduevisker af og tage dem med hjem eller hvor man er.

De glor nok lidt i Netto når jeg skal handle og jeg har vinduesviskerne med i vognen.... - eller når jeg skal aflevere ungerne i børnehaven....

Anmeld

18. august 2010

Pia.

Arhmen altså - hvad tænker folk på.... hvor fræk har man lige lov at være... !!!!

Anmeld

18. august 2010

klmf

sarahb skriver:

synes det er totalkomisk, helt ærligt.. hvad fanden, går man nu på rov efter vindues viskere..
Har hørt om folk der bytter vindues viskere ud på deres bil med nogle fra en nyere .. Men de kunne da godt have givet dig nogle i bytte...

Ihh hvor træls.

Ha ha, ja jeg synes ærlig talt også det var det mindste

Det er da komisk, men totalt irriterende for TS!

Anmeld

18. august 2010

Mor-til-asta-09

WTF Hvem gør sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.