Sgu og fanden - med god grund:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.182 visninger
37 svar
0 synes godt om
18. august 2010

ekzunz

Se lige hvad jeg fandt idag da jeg skulle hjem fra job. Jeg sætter mig ind i bilen, tænder vinduesviskerne og hører en ikke særligt rar lyd.

Så er der (og her ville jeg gerne skrive rigtigt mange bandeord) en eller anden klaphat som har stjålet mine vinduesviskere

Hvem stjæler vinduesviskere????????????

Og det var det værste regnvejr, så jeg kørte små etaper ad gangen, ind på rastepladser og så med min isskraber og fjerne vand fra forruden - som blev lige så hurtig våd igen.....man føler sig bare dum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

F..... noget underligt noget at gøre. Og strengt!!!

Håber ik forruden blev ridset.

Anmeld

18. august 2010

MaleneG

Znuzke skriver:

Se lige hvad jeg fandt idag da jeg skulle hjem fra job. Jeg sætter mig ind i bilen, tænder vinduesviskerne og hører en ikke særligt rar lyd.

Så er der (og her ville jeg gerne skrive rigtigt mange bandeord) en eller anden klaphat som har stjålet mine vinduesviskere

Og det var det værste regnvejr, så jeg kørte små etaper ad gangen, ind på rastepladser og så med min isskraber og fjerne vand fra forruden - som blev lige så hurtig våd igen.....man føler sig bare dum

Åh gud hvor er det frækt gjort  og ja, hvem dælen finder på at stjæle vinduesviskere?

Anmeld

18. august 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Amen hva sker der lige for folk... Stjæle vinduesviskere.. 

Har jeg da godt nok aldrig lige set før 

Træls for dig, når der var regnvejr..

Anmeld

18. august 2010

ekzunz

MaleneG skriver:

Åh gud hvor er det frækt gjort  og ja, hvem dælen finder på at stjæle vinduesviskere?

Det er jo en stor bil, så vinduesviskerne koster en mindre formue (ja ja - alt er relativt...) så det har nok været for fristende med sådan et par næsten nye......

Jeg er kommet hjem, har fået cola - og begynder efterhånden at kunne trække lidt på smilebåndet...

Anmeld

18. august 2010

bullerbassen

Znuzke skriver:

Ej så er man sku da langt ude  Stjæle vinduesvisker..

Hva f..... er det for nået ...

Anmeld

18. august 2010

Pige2009

WHAT I guder da...

Anmeld

18. august 2010

sarahb

synes det er totalkomisk, helt ærligt.. hvad fanden, går man nu på rov efter vindues viskere..
Har hørt om folk der bytter vindues viskere ud på deres bil med nogle fra en nyere .. Men de kunne da godt have givet dig nogle i bytte...

Ihh hvor træls.

Anmeld

18. august 2010

ekzunz

sarahb skriver:

synes det er totalkomisk, helt ærligt.. hvad fanden, går man nu på rov efter vindues viskere..
Har hørt om folk der bytter vindues viskere ud på deres bil med nogle fra en nyere .. Men de kunne da godt have givet dig nogle i bytte...

Ihh hvor træls.

Ha ha - ja, det var sgu da det mindste de kunne gøre..

Og det er jo et eller andet sted komisk - nu - men da jeg kørte i blinde og må parkere i en skov med udsigt til at vente 45 min på Per og ikke kunne nå i børnehaven inden lukketid - der var det knap så sjovt.....

Anmeld

18. august 2010

N&J

Jeg syntes nu også det er lidt komisk.. det var godt nok den underligste ting man kunne stjæle.. hold da op.. 

det kan være de troede at de kunne holde dobbelt så meget vand fra ruden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.