Sgu og fanden - med god grund:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

N&J

Min com syntes det var ekstra komisk, den laver dobbelt indlæg.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

saxa

Altså ved godt det måske ikke lige er så sjovt nu for dig.. Men hold K*** hvor er det sjovt og mega komisk egentlig.. Men hva sker der lige for at tage vinduesviskere?!? Det var da en mærkelig ting at stjæle..

Anmeld

18. august 2010

CarinaSB

armen hva faen er det dog for noget ..  vi fik stjålet vores nummer plader for et stykke tid siden  det er fandme træls når man står og skal bruge bilen

Anmeld

18. august 2010

ekzunz

saxi skriver:

Altså ved godt det måske ikke lige er så sjovt nu for dig.. Men hold K*** hvor er det sjovt og mega komisk egentlig.. Men hva sker der lige for at tage vinduesviskere?!? Det var da en mærkelig ting at stjæle..

Altså jeg kan grine af det  - nu....men det var lidt svært tidligere....

Og jeg griner nok heller ikke så meget i morgen når jeg skal betale 6-700 kr. for 2 nye vinduesviskere....

Anmeld

18. august 2010

Faith

Hva fanden bilder folk sig ind!!.

På min mands arbejde bliver der stjålet toiletpapir og håndsæbe! Hvor begærlig kan man lige være?

Anmeld

18. august 2010

pussepige

Ej hvor frækt, jeg var sgu også blevet tosset... Det var lige sådan noget der kunne ske for mig jeg er altid så uheldig..

Det er selvfølgelig ikke sjovt men lige da jeg læste det kunne jeg ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet.

Anmeld

18. august 2010

saxa

Altså jeg kan grine af det  - nu....men det var lidt svært tidligere....

Og jeg griner nok heller ikke så meget i morgen når jeg skal betale 6-700 kr. for 2 nye vinduesviskere....

Ja det er da lidt komisk.. Godt du selv kan grine af det nu - for kunne ikke lade være med at få et smil på læben da jeg læste det.. Hehe.. Narj jeg ville heller ikke grine hvis det var mig der skulle ud at købe nye.. De er jo ikke helt billige.. (Du skulle da bare have nappet nogle fra en anden bil)

Anmeld

18. august 2010

Dictes mor

Ej undskyld, jeg kom helt til at grine, for det er da noget af det særeste jeg nogensinde har hørt. Hvem stjæler vinduesviskere lige... Det er da sært, og meget komisk også.

Anmeld

18. august 2010

sarahb

Znuzke skriver:

Ha ha - ja, det var sgu da det mindste de kunne gøre..

Og det er jo et eller andet sted komisk - nu - men da jeg kørte i blinde og må parkere i en skov med udsigt til at vente 45 min på Per og ikke kunne nå i børnehaven inden lukketid - der var det knap så sjovt.....

det forstår jeg godt der havde jeg også råbt og skreget og måske havde bilen også fået et los!!! haha

Anmeld

18. august 2010

Mikkelmusen

Du skal bare få nano på ruden, så behøver du næsten ikke viskerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.