Zumba... Hvem for uden mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

BabyMus

Nej det er nok stadig lige sjovt, selvom alle andre gør det. Mener bare, min mor går også til det. (; Synes bare der er så mange som gør det, og så gider jeg bare ikke.

Men elsker at danse, så kunne stadig godt tænke mig at prøve det. (:

Og ja, jeg går dog stadig i bad smiler. (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Pia.

BabyMus skriver:

Nej det er nok stadig lige sjovt, selvom alle andre gør det. Mener bare, min mor går også til det. (; Synes bare der er så mange som gør det, og så gider jeg bare ikke.

Men elsker at danse, så kunne stadig godt tænke mig at prøve det. (:

Og ja, jeg går dog stadig i bad smiler. (;

Godt du kunne se smilet bag mit indlæg

Anmeld

18. august 2010

mathildemb

Jeg elsker zumba, og går på min kærestes hold, da han er zumbainstruktør. Jeg har også selv taget uddannelsen (faktisk lige i starten af min graviditet) , men vil godt vente med at undervise i det til efter jeg har født, da det bliver for hårdt. Jeg er vant til at danse meget, især salsa, derfor passer zumba mig så godt.

Allerede nu har jeg svært ved at gennemføre en hel  time i højt gear, og er nødt til at gøre det i helt mit eget tempo efter 30-45 minutter, hvilket der heldigvis er plads til når det er zumba. Jeg er gravid i 14. uge nu og oplevede min første plukve under en zumbatime for ca. 3 uger siden. Det siger lidt om intensiteten. Der fandt jeg ud af at jeg måske lige burde holde lidt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.