Zumba... Hvem for uden mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

betski

Dot D skriver:

Jeg har stemt andet, for jeg regner med at skal prøve det her den 1.september, der starter et hold i vores forsamlingshus. Jeg er bare i tvivl om mit knæ, det er ikke for godt, er det hårdt for knæene. Det må I Zumba-afhængige kunne svare på

Man skal være meget forsigtig med sine knæ, da man i zumba laver mange vrid. Mærk selv efter, det skal jo ikke gøre ondt Jeg selv har ikke haft problemer med mine knæ, men da jeg i staten brugte mine alm fitness sko blev mine knæ for overbelastet og jeg valgte derfor at købe et par der var mere egnet at danse i, som ikke står så fast på gulvet som alm sko.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Pia.

Heidi B skriver:

Ved faktisk ikke hvad det er, men nu der kommer i hjembyen, kunne det jo være man skulle tage op og se hvad det er....

Ja kom Heidi... Kom ned på tirsdag og meld dig til, nede i hallen (skal drengene ikke også meldes til noget gymnastik eller lign.?)

Min søster og jeg skal starte til det samme d. 2 sep. og du er velkommen til at hoppe med os

Knus Pia.

Anmeld

18. august 2010

Heidi B

duddi. skriver:

Man skal være meget forsigtig med sine knæ, da man i zumba laver mange vrid. Mærk selv efter, det skal jo ikke gøre ondt Jeg selv har ikke haft problemer med mine knæ, men da jeg i staten brugte mine alm fitness sko blev mine knæ for overbelastet og jeg valgte derfor at købe et par der var mere egnet at danse i, som ikke står så fast på gulvet som alm sko.

, er det dans... Hmm, måske jeg så skal holde mig væk....

Anmeld

18. august 2010

Dot D

duddi. skriver:

Jeg tage en prøvetime og så må jeg se om det går

Anmeld

18. august 2010

Heidi B

Pia. skriver:

Ja kom Heidi... Kom ned på tirsdag og meld dig til, nede i hallen (skal drengene ikke også meldes til noget gymnastik eller lign.?)

Min søster og jeg skal starte til det samme d. 2 sep. og du er velkommen til at hoppe med os

Knus Pia.

Hmm  det ved jeg faktisk ikke rigtigt...

Kan de gå til noget, hvor vi ikke skal deltage, for når vi har to, så skal man jo helst to voksne med, hvorimod hvis de selv skal, så kan man nøjes med at gå en voksen, og så bare se på.

Hvad skal Mads gå til???

Anmeld

18. august 2010

Diana...

Heidi B skriver:

Nej nej det er ikke rigtig dans det er fitnezz dans. 

Anmeld

18. august 2010

Pia.

Heidi B skriver:

se her Heidi

http://www.youtube.com/watch?v=BILiNvLA-lo

Der er stor forskel på hvad man laver - men man dans/træner på en aktiv måde og man SVEDER....

Anmeld

18. august 2010

betski

Heidi B skriver:

Det er en kombination af dans og fitness... jeg er overhovedet ikke den store danser, men zumba det kan jeg. Fordi det kan ALLE. Zumba er FOR ALLE

http://www.youtube.com/watch?v=g_2X59Cycrc

Anmeld

18. august 2010

Diana...

Heidi B skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=qsSrq3HBa7A

Anmeld

18. august 2010

Diana...

Ha ha ok så kommer vi alle sammen med et link griner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.