Zumba... Hvem for uden mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Går du til Zumba?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.590 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Pia.

.... Er bidt af Zumba... ?

Syntes jeg har læst om flere og flere der er bidt af en gal zumba dans...

Jeg er så heldig at de starter et hold op her i Havdrup så jeg slipper for at skulle køre til Greve og så er det billigere her

Så nu er jeg nysgerrig... Går du til Zumba...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

saxa

Jeg er lidt fascineret af det der Zumba halløj - og kunne godt tænke mig at se hvad det er for noget.. Sys også det er noget alle snakker om.. Meeen må heller vente til bassen er kommet ud..

Anmeld

18. august 2010

betski

Pia. skriver:

.... Er bidt af Zumba... ?

Syntes jeg har læst om flere og flere der er bidt af en gal zumba dans...

Jeg er så heldig at de starter et hold op her i Havdrup så jeg slipper for at skulle køre til Greve og så er det billigere her

Så nu er jeg nysgerrig... Går du til Zumba...

Jeg er ikke mindre en afhængig ELSKER zumba!!

Er endda blevet certificeret zumba instruktør, så nu skal jeg bare lige finde ud af, hvor jeg skal have hold

Zumba giver mig energi og glæde. Har aldrig svedt så meget før. Har tidligere gået til step, stram op ect. men kom ikke tilnærmelsesvis til at svede ligeså meget som jeg gør til zumba.

Anmeld

18. august 2010

Dot D

Jeg har stemt andet, for jeg regner med at skal prøve det her den 1.september, der starter et hold i vores forsamlingshus. Jeg er bare i tvivl om mit knæ, det er ikke for godt, er det hårdt for knæene. Det må I Zumba-afhængige kunne svare på

Anmeld

18. august 2010

Diana...

Jeg har ikke prøvet det men kunne virkelig gost tænke mig det og gør det også når jeg har født men det må vente til jeg har født. 

Anmeld

18. august 2010

Pia.

duddi. skriver:

Jeg er ikke mindre en afhængig ELSKER zumba!!

Er endda blevet certificeret zumba instruktør, så nu skal jeg bare lige finde ud af, hvor jeg skal have hold

Zumba giver mig energi og glæde. Har aldrig svedt så meget før. Har tidligere gået til step, stram op ect. men kom ikke tilnærmelsesvis til at svede ligeså meget som jeg gør til zumba.

Har også gået til steep, mave baller og lår træning fitnes og alt muligt andet - men den glæde man får ud af Zumba kan virkelig ikke sammenlignes med noget andet...

Glæder mig over det kommer tæt på mig nu og jeg kan komme ind på et fast hold i stedet for løse steder hvor der muligvis er plads ind imellem...

Starter op d. 2 september her i byen. glæder mig som et lille barn til at komme igang igen...

Anmeld

18. august 2010

Pia.

Dot D skriver:

Jeg har stemt andet, for jeg regner med at skal prøve det her den 1.september, der starter et hold i vores forsamlingshus. Jeg er bare i tvivl om mit knæ, det er ikke for godt, er det hårdt for knæene. Det må I Zumba-afhængige kunne svare på

altså jeg syntes det er hårdt for kroppen - men jeg var virkelig også ude af træning da jeg startede - jeg mærkede muskler i min krop jeg ikke anede jeg havde... men jeg har dårlig ryg og et brækket haleben (efter min sidste fødsel) og det er altså godt at danse/træne det væk.. Men selvfølgelig bruger du din krop meget og er man ikke i træning bliver man øm - men det gør man jo med så meget...

Syntes så bestemt du skal tage en prøvetime..

Knus Pia.

Anmeld

18. august 2010

Dot D

Pia. skriver:

altså jeg syntes det er hårdt for kroppen - men jeg var virkelig også ude af træning da jeg startede - jeg mærkede muskler i min krop jeg ikke anede jeg havde... men jeg har dårlig ryg og et brækket haleben (efter min sidste fødsel) og det er altså godt at danse/træne det væk.. Men selvfølgelig bruger du din krop meget og er man ikke i træning bliver man øm - men det gør man jo med så meget...

Syntes så bestemt du skal tage en prøvetime..

Knus Pia.

Det gør jeg, for det lyder jo fedt

Anmeld

18. august 2010

Pia.

Dot D skriver:

Det gør jeg, for det lyder jo fedt

Det er fedt... den energi man får og alle de glade mennesker man er sammen med det gør det bare så godt... så det syntes jeg bestemt du skal... Du bliver positivt overrasket det lover jeg dig...

Knus Pia.

Anmeld

18. august 2010

Heidi B

Ved faktisk ikke hvad det er, men nu der kommer i hjembyen, kunne det jo være man skulle tage op og se hvad det er....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.