Zumba... Hvem for uden mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Pia.

Heidi B skriver:

Hmm  det ved jeg faktisk ikke rigtigt...

Kan de gå til noget, hvor vi ikke skal deltage, for når vi har to, så skal man jo helst to voksne med, hvorimod hvis de selv skal, så kan man nøjes med at gå en voksen, og så bare se på.

Hvad skal Mads gå til???

ja det kan de da... har du ikke fået den folder ind af døren med alt det forskellige børn og unge kan gå til... Mille har gået til gymnastik helt ned til 4 års alderen og der er mor eller far ikke med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Heidi B

Er ikke sikker... Fik noget fra Solrød kommune, men har vidst ikke fået fra HGI....'Kigger lige når jeg kommer hjem!!!

Anmeld

18. august 2010

Heidi B

Diana... skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=qsSrq3HBa7A

Ok, det er altså dans i mine øjne, men hvis man starter sammen, må man gå ud fra at de lægge ud med et niveau hvor alle kan være med....

Anmeld

18. august 2010

Pia.

Heidi B skriver:

Er ikke sikker... Fik noget fra Solrød kommune, men har vidst ikke fået fra HGI....'Kigger lige når jeg kommer hjem!!!

Det er vist et par uger siden det kom - mener jeg...

Anmeld

18. august 2010

Diana...

Heidi B skriver:

Ok, det er altså dans i mine øjne, men hvis man starter sammen, må man gå ud fra at de lægge ud med et niveau hvor alle kan være med....

Hi hi ok. Men sjovt ser det ud ;) 

Anmeld

18. august 2010

Pia.

Heidi B skriver:

Det er det - det er vist et begynder hold der starter op her d. 2 sep.

Anmeld

18. august 2010

BabyMus

Ville vildt gerne prøve det første gang jeg så / hørte om det engang i april måned eller hvornår det var. Men jeg gider ikke når ALLE bare gør det nu.

Jeg kan klart anbefale at danse mavedans, det er fantastisk!

Anmeld

18. august 2010

betski

BabyMus skriver:

Ville vildt gerne prøve det første gang jeg så / hørte om det engang i april måned eller hvornår det var. Men jeg gider ikke når ALLE bare gør det nu.

Hvorfor vil du ikke, fordi alle andre gør det? Det gør det vel ikke mindre sjovt

Anmeld

18. august 2010

Pia.

BabyMus skriver:

Håber da ikke du stopper med at gå i bad HE HE....

Knus Pia.

Anmeld

18. august 2010

betski

Håber da ikke du stopper med at gå i bad HE HE....

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.