Din yndlings ret :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Moaaar <3

fadkoteletter med flødesovs og champignon i skiver, og kogte kartofler til. Haps haps , men usundt pga fløden  eller kan man bruge det madfløde det er vist ikke så slemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

klmf

En kogt skinke med flødekartofler og en broccolisalat er altid godt her i huset Evt en glaseret skinke

Anmeld

18. august 2010

lisesp83

eirene skriver:

Jeg laver den så ikke helt på samme måde. Den er overhovedet ikke fedtfattig på nogen måde...

Skræl kartofler og skær dem i tern, kog dem møre. Mens de koger...

En pakke bacon enten i tern eller skiver skåret i tern. Steges i en stor gryde. tilsæt 1 hakket løg og en teskefuld sukker. Så skal der ketchup i på gefühl. Så en pakke pølser i ca. 2 cm tykke skiver. Enten røde eller pandepølser. Så bruger jeg ½ liter fløde. Selve sovsen skal være lyserød, så der skal nok ketchup i til den er det. Spæd til med mælk så der er nok væde og til sidst puttes kartoflerne i og det hele varmes kort igennem. Smag til med salt og peber. Sovsen skal ikke være tyk fordi man bruger kartoflerne til at suge den op med.

Bon apetite.

Mange tak

Det lyder ellers ret mums.

Anmeld

18. august 2010

Ranarupta

Min absolutte yndlingsmad er sushi, men det rækker pengepungen ikke til flere gange om ugen - heller ikke selvom jeg laver det selv...

Af "alm." mad er tortillas min favorit pt. Dog ikke med hakket kød, men med en god bøf stegt, så den er rød indeni og så skal den skæres i fine skiver. Dertil salat, ananas, revet ost, salsa, guacemole og creme fraiche. Dét er mums!

Anmeld

18. august 2010

Mor til L&S

Lige nu er favoritten her Pasta carbonara

Det er mums!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.