ensom og forladt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

skoust

lisesp83 skriver:

Nemlig, og din indstilling er jo perfekt.

Og ja, du er og bliver stærkere.  Dag for dag..

Mange knus fra Lise

er virkelig glad for der endelig er nogen der tror på at jeg kan komme videre... og at ejg er stærk nok til at kæmpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

3rollinger

skoust skriver:

er virkelig glad for der endelig er nogen der tror på at jeg kan komme videre... og at ejg er stærk nok til at kæmpe

Kære Skoust

Først vil jeg lige sige at du da på ingen måde skal føle dig dårlig tilpas over hvor du er nu. Fysisk og generelt i dit liv. Du skal følge din impuls til at komme videre i dit liv på bedst muligt måde. Jeg tror helt sikkert godt du kan. Der er overhovedet ingen grund til at være pinlig, og slet ikke overfor de ansatte. Tværtimod, det er supermodigt at kunne komme ud og snakke om tingene og sætte ord på dine følelser og det hele.

Nu er det ikke fordi jeg er den store ekspert. Men jeg har lige læst en artikel om kvinder der lever i voldlige forhold, og hvor det tit sker igen og igen at de finder en voldelig mand. Nu nævner du jo at du har haft 2 voldlige forhold. Og det er selvfølgelig vigtig at dit næste forhold ikke bliver ligedan. Jeg ved ikke om det kan hjælpe og håber ikke jeg træder nogen over tæerne, men ihvertfald stod denne hjemmeside i artiklen. Der bliver holdt nogle fordrag og andet, som du måske kan bruge til noget.

http://www.udafvolden.dk/

Held og lykke og et stort knus til dig.

Anmeld

17. august 2010

skoust

tak skal du have for den side.. går lige ind og læser den når jeg er færdig med at bage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.