ensom og forladt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

skoust

a, jeg er her fordi han leder efter mig...

ja jeg skal tilbage til min lejlighed som jeg har i hjørring og starte på en frisk og jeg flytter her fra til den førsdte så der er ikke så lang tid til men jeg tror også det er det der skrammer mig er at jeg ikke har de pædagoger ved mig når jeg flytter ud her fra om 14 dage for føler virkelig ikke jeg er parat og jeg tror ikke jeg er kommet nok ovenpå til at skulle flytte for mig selv om 14 dage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Chamomile

Det er jeg ked af at læse, det lyder som en rigtig hård tid for dig- og hvor er det trist at folk omkring dig ikke er der 100% for dig Jeg håber det bedste for dig, kram.

Anmeld

16. august 2010

bette

skoust skriver:

a, jeg er her fordi han leder efter mig...

ja jeg skal tilbage til min lejlighed som jeg har i hjørring og starte på en frisk og jeg flytter her fra til den førsdte så der er ikke så lang tid til men jeg tror også det er det der skrammer mig er at jeg ikke har de pædagoger ved mig når jeg flytter ud her fra om 14 dage for føler virkelig ikke jeg er parat og jeg tror ikke jeg er kommet nok ovenpå til at skulle flytte for mig selv om 14 dage..

synes heller ikke det lyder rart at du skal tilbage til din lejlighed.. er der ik minder derfra?.. altså dårlige minder? 

måske du kunne bo hos en veninde eller hos noget familie noget tid.. ?

jeg ville nok finde mig en ny lejlighed og så få hemmelig adresse og tlf. det gjorde vi da vi tog fra krise centeret.. 

Anmeld

16. august 2010

bette

skoust skriver:

ja jeg er lige begyndt på lykke piller igen.. så... men lige nu ved jeg hvordan folk har det når de siger at de står i lort til halsen...

føler mig virkelig som et dårligt menneskee fordi jeg er her på det her krise center... for hallo jeg er 23 år og har en søn der er i plejefamilie fordi var sammen emd en for noget tid siden som slog både ham og mig... og ja.... så det gik heller ikke rigtig...

men det er heldigvis ikke ham ejg lige er gået fra nu...

endnu engang noget indviklet noget håber i forstår

du er da bestemt ikke et dårligt menneske.. du beskytter derimod dit barn og dig selv.. og det er da super vigtigt..!! 

synes da du lyder som en god mor som kun vil det bedste. 

det er da ham idioten der er et dårligt menneske..!

Anmeld

16. august 2010

skoust

jo vil også meget hellere i en anden lejlighed men jeg kan bare ikke overskue noget som helst lige nu så jeg ved uikke hvordan det kommer til at gå lige nu... men ja ... følere bare jeg har brug for et kram og en der har lyst til at være her for mig...

en man kan stole på...

Anmeld

16. august 2010

wamse

Åhhh stakkels dig, sikke da en masse skidt du har været igennem. Kan godt forstå du bliver usikker på at skulle stå uden personalet på krisecentret. Brug dem og forklar dem din usikkerhed. Du kan ikke sige noget de ikke har hørt før

Du får et stort kram af mig

Anmeld

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det gør mig rigtig ondt at høre hvordan du har det. Men rigtig godt at du rækker hånden ud, det er virkelig stærkt gjort.

Hvor er det trist at dine veninder ikke rigtig viser omsorg, det må da være helt enormt hårdt. Har du sagt det til dem? (selv om det ikke burde være nødvendigt)

Men det lyder som om du alligevel kæmper dig igennem, og du lyder som en stærk pige der beskytter dig og din søn Det må du så endelig ikke føle dig som en dårlig mor over. Det jo ikke dig som har slået, og du har jo valgt at bryde begge forhold.

Nu er det tid til at se fremad, og tage en dag ad gangen, selv om det er møg hårdt.

Har du talt med dem på centret om, at du ikke føler dig parat, og er bange for at komme tilbage til din gamle lejl?

Åh alt det bedste til dig og din søn herfra.

Anmeld

16. august 2010

skoust

hvor er i bare søde...

nej har ikke snakket med dem endnu..

for synes på en eller anden måde det er pinligt at have det sådan her når jeg kun er 23

Anmeld

17. august 2010

TbCp

Puha... sikke en masse på en gang

Jeg har ikke så meget jeg kan sige, ville bare sende dig et stort kram!

Anmeld

17. august 2010

Pia.

Puha, det var da en hård en at knæk for dig... Har vist ikke rigtig nogen trøstende ord lige ved hånden, men jeg vil sende dig et varmt knus og en masse glade tanker og så håber jeg at det hele snart må gå godt for dig..

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.