ensom og forladt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Heidi85

Årh din stakkel jeg håber du har det godt igen og er på vej opsender dig en masse varme og kærlige tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

klmf

Hej

Ville bare sige, at jeg ikke synes det er pinligt at være på krisecenter når man er 23... eller 33... eller 43... Se det som et stoppested, hvor du lige kan puste ud og trække vejret mens du lægger en slagplan for, hvordan de kommende måneder skal se ud.

Du skal også tænke på, at antidepressiva godt kan tage op til 6 uger før den fulde effekt er slået igennem, så selvom tålmodigheden nok er svær at mønstre lige nu, så er det værd at vente på.

Det allervigtigste lige nu er dig og din søn. Har han det godt ved plejefamilien? For så synes jeg du skal arbejde på at få det godt igen og skabe nogle goder rammer for jer begeg to, så han kan komme hjem til dig og have det godt

Rigtig meget held og lykke - og brug gerne os herinde når det brænder på, der er næsten altid nogen online

Anmeld

17. august 2010

skoust

hold kæft hvor er i bare så søde... det er hel vildt.. er virkelig glad for jeg fik åbnet for bylden og rigtig glad for der er nogen der sender et knus til en man slet ikke kender.. hold op hvor det bare dejligt...

Anmeld

17. august 2010

Svane83

Puha en omgang du har været igennem.

Husk på at en krise er en krise uanset alder, brug de pædegoer der er på centret, måske kan de hjælpe med at du får en anden lejlighed?

Du er en stærk mor og at du brudt forholdet er bare et eksempel.

Rigtig mange fra mig, det skal nok gå.

Anmeld

17. august 2010

skoust

hold kæft hvor er i bare nogen dejlige damer her inde der bare altid er her med en opmuntrene komentar!

tak skal i have... føler ikke jeg står i lort til halsen når ejg får sådan ngoen kommentare fra jer af... tak piger

Anmeld

17. august 2010

lisesp83

Jeg tager virkelig hatten af, for at du har rækket hånden ud. 

Og nej, det er ikke tabu, men derimod sundt for dig, at få snakket ud hvis du kan.

Jeg sender dig en masse kærlige tanker

Knus fra Lise, som er helt 100% sikker på, at du vender tilbage stærkere end før..

Anmeld

17. august 2010

Shibby

Selvfølgelig må du ha ondt af digselv!

Jeg håber du får det bedre! Måske ved dine venne rikk hvordan de skal forholde sig til det her

Xer fingre for du får det bedre i nær fremtid,-med baby.dk vil du aldrig være helt ensom-her er altid nogen vågen der er friske på at snakke 

Anmeld

17. august 2010

skoust

Shibby skriver:

Selvfølgelig må du ha ondt af digselv!

Jeg håber du får det bedre! Måske ved dine venne rikk hvordan de skal forholde sig til det her

Xer fingre for du får det bedre i nær fremtid,-med baby.dk vil du aldrig være helt ensom-her er altid nogen vågen der er friske på at snakke 

1000 tak skal du have..

Anmeld

17. august 2010

skoust

lisesp83 skriver:

Jeg tager virkelig hatten af, for at du har rækket hånden ud. 

Og nej, det er ikke tabu, men derimod sundt for dig, at få snakket ud hvis du kan.

Jeg sender dig en masse kærlige tanker

Knus fra Lise, som er helt 100% sikker på, at du vender tilbage stærkere end før..

hold kæft hvor er det bare dejligt at sådan en som dig skriver sådan noget for det får mig bare til at tro mere på mig selv.. og det gør mig vel også stærkere et eller andet sted

Anmeld

17. august 2010

lisesp83

skoust skriver:

hold kæft hvor er det bare dejligt at sådan en som dig skriver sådan noget for det får mig bare til at tro mere på mig selv.. og det gør mig vel også stærkere et eller andet sted

Nemlig, og din indstilling er jo perfekt.

Og ja, du er og bliver stærkere.  Dag for dag..

Mange knus fra Lise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.