fordi for ca. en månede siden gik mig og min kæreste fra hinanden og det var bestemt ikke nogen god måde at gå fra hinanden på det ente med at jeg fik nogen på hovedet og sådan noget men det er ikke det der piner mig nu...
lige pt føler jeg bare at efter jeg er kommet på krise center så er der bare ingen som er der for mig som der var før føler ikke rigtig der er nogen af mine venner eller veninder der ringer og siger hvad så hvordan går det skal vi ikke snart være sammen igen jeg savner dig og alt det der som de gjorde før... men måske fordi de ved at jeg har fået en deppresion..
nu skal det her heller ikke komme til at lyde som om jeg har ondt af mig selv jeg har bare brug for der er nogen der for mig og så gider og ringe til mig og sp'rge hvordan det går..
og jeg er bare kørt lidt fast i mit liv.. altså jeg vil ikke tage mit eget liv eller nogen ting jeg ved bare ikke hvordan jeg kommer videre her fra på en ordenlig måde...
ved ikke hvad ejg ville med det her indlæg men jeg vil blive utrolig glad hvis der bare var nogen der gad og læse det..
føler mig bare så ked af det hele tiden... nogen der har prøvet bare noget af det her jeg skriver og som kunne komme med en kur om hvordan jeg kommer bare lidt videre...
håber det her er til at forstå...
men det var bare lige mine tanker der kom ud..
Anmeld