ensom og forladt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.610 visninger
32 svar
0 synes godt om
16. august 2010

skoust

ja sådan føler jeg ... puha bor pt på krise center i hobro.. og har virkelig brug for at få snakket med nogen er ikke så god til at komme igang så hvis deer er nogen der er interesseret i hvad der er galt så kom endelig med spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Shibby

Kaay.. Hvorfor er du der??

Anmeld

16. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Sødde - jeg er godt nok på vej i seng, men fortæl da lige hvorfor du er end der

Anmeld

16. august 2010

heaven

jamen dog, lyder ikke rart - hvad er der dog sket??

Jannie

Anmeld

16. august 2010

bette

hvordan kan det være du er på krise center? 

har selv været på et krise center, men det er nu mange år siden nu. 

Anmeld

16. august 2010

skoust

fordi for ca. en månede siden gik mig og min kæreste fra hinanden og det var bestemt ikke nogen god måde at gå fra hinanden på det ente med at jeg fik nogen på hovedet og sådan noget men det er ikke det der piner mig nu...

lige pt føler jeg bare at efter jeg er kommet på krise center så er der bare ingen som er der for mig som der var før føler ikke rigtig der er nogen af mine venner eller veninder der ringer og siger hvad så hvordan går det skal vi ikke snart være sammen igen jeg savner dig og alt det der som de gjorde før... men måske fordi de ved at jeg har fået en deppresion..

nu skal det her heller ikke komme til at lyde som om jeg har ondt af mig selv jeg har bare brug for der er nogen der for mig og så gider og ringe til mig og sp'rge hvordan det går..

og jeg er bare kørt lidt fast i mit liv.. altså jeg vil ikke tage mit eget liv eller nogen ting jeg ved bare ikke hvordan jeg kommer videre her fra på en ordenlig måde...

ved ikke hvad ejg ville med det her indlæg men jeg vil blive utrolig glad hvis der bare var nogen der gad og læse det..

føler mig bare så ked af det hele tiden... nogen der har prøvet bare noget af det her jeg skriver og som kunne komme med en kur om hvordan jeg kommer bare lidt videre...

håber det her er til at forstå...

men det var bare lige mine tanker der kom ud..

Anmeld

16. august 2010

FruEllingsen

Det lyder godt nok ikke rart!!!  er du okeY????

Kan godt forstå hvis det er svært at for startet på at snakke om tingene. håber denne tråd kan hjælpe dig til at åbne op. og få snakket om tingene.

Du skal være velkommen til at skrive en PB hvis det er.

Det er ikke rart at føle sig ensom og forladt. og da især ikke at være på krisecenter.

Du får mine bedste tanker

Anmeld

16. august 2010

FruEllingsen

skoust skriver:

fordi for ca. en månede siden gik mig og min kæreste fra hinanden og det var bestemt ikke nogen god måde at gå fra hinanden på det ente med at jeg fik nogen på hovedet og sådan noget men det er ikke det der piner mig nu...

lige pt føler jeg bare at efter jeg er kommet på krise center så er der bare ingen som er der for mig som der var før føler ikke rigtig der er nogen af mine venner eller veninder der ringer og siger hvad så hvordan går det skal vi ikke snart være sammen igen jeg savner dig og alt det der som de gjorde før... men måske fordi de ved at jeg har fået en deppresion..

nu skal det her heller ikke komme til at lyde som om jeg har ondt af mig selv jeg har bare brug for der er nogen der for mig og så gider og ringe til mig og sp'rge hvordan det går..

og jeg er bare kørt lidt fast i mit liv.. altså jeg vil ikke tage mit eget liv eller nogen ting jeg ved bare ikke hvordan jeg kommer videre her fra på en ordenlig måde...

ved ikke hvad ejg ville med det her indlæg men jeg vil blive utrolig glad hvis der bare var nogen der gad og læse det..

føler mig bare så ked af det hele tiden... nogen der har prøvet bare noget af det her jeg skriver og som kunne komme med en kur om hvordan jeg kommer bare lidt videre...

håber det her er til at forstå...

men det var bare lige mine tanker der kom ud..

Sikke en omgang du har været igennem.

Du står i en rigtig svær situation, føler dig forladt af dine veninder når man har aller mest brug for dem.

Synes det er rigtig flot at du rækker hånden ud nu

får du noget hjælp til din dep?

Anmeld

16. august 2010

bette

puha det er jeg ked af at høre. er du på krise centeret fordi han leder efter dig? eller hvordan?

hvor længe skal du så være der? 

kan godt forstå du føler dig lidt ensom.,. det er da ikke særlig fedt af dine veninder at de slet ikke spøger til dig.. det er da det mindste man kan gøre.

er glad for at høre du ikke tænker på at livet bare er slut nu. 

du skal skam videre og det skal du nok komme.. men det tager sin tid. 

ved du hvor du vil hen og bo når det er? 

Anmeld

16. august 2010

skoust

ja jeg er lige begyndt på lykke piller igen.. så... men lige nu ved jeg hvordan folk har det når de siger at de står i lort til halsen...

føler mig virkelig som et dårligt menneskee fordi jeg er her på det her krise center... for hallo jeg er 23 år og har en søn der er i plejefamilie fordi var sammen emd en for noget tid siden som slog både ham og mig... og ja.... så det gik heller ikke rigtig...

men det er heldigvis ikke ham ejg lige er gået fra nu...

endnu engang noget indviklet noget håber i forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.