Kære Farmor!
Jeg er blevet "bedt" om at fortælle hvem jeg savner allermest.... Og den første der dukker op i mine tanker er dig. Jeg savner dig hver evig eneste dag, og efter at have mistet dig til kræften i 1998, har mit liv ikke været det samme. Du var den person som betød allermest for mig... Jeg viste altid jeg kunne komme til dig, og du støttede mig altid. Specielt igennem en rigtig svær skole periode, hvor jeg åbenbart skulle være mobbe offer. Det var rigtig svært at holde hovedet højt når hver dag i skolen var et helvede, men tanken om at jeg bagefter kunne komme ned til dig og finde trøst og få tankerne et helt andet sted hen, gjorde at jeg "overlevede"
Der er sket rigtig meget siden du døde. Både på godt og på ondt.... De onde ting vil jeg ikke komme ind på her, dem er jeg sikker på du kender til, for havde det ikke været for dig og den hånd du holder over mig, er jeg ikke sikker på jeg havde siddet her idag....
Størst af alt har jeg fået to dejlige drenge. Nicklas som nu er 3 år gammel, og Mathias som er 4 mdr. Under mine graviditeter, og da jeg skulle fortælle at jeg var gravid manglede jeg dig utrolig meget, jeg ved at du ville have været rigtig stolt af mig, og ville have elsket mine drenge mindst ligeså højt som du elskede mig. Men bare rolig, jeg fortæller dem om dig, så de også "lære dig at kende" Nicklas ved godt at oldemor er død, og at hun sover nede under jorden. Af og til når vi køre forbi kirke gården siger til mig, Mor derinde sover oldemor, hun er død. Jeg savner hende!! Han har aldrig mødt dig, men han ved at du var en dejlig person, som jeg er ked af han aldrig vil møde.
En stor ting mere i mit liv er at jeg har fundet Andreas, en vidunderlig mand som er den bedste far for drengene. Vi er lige blevet gift for 1½ mdr siden. En dag jeg aldrig vil glemme, og ikke mindst en dag hvor jeg manglede dig.... Men du var med mig, lige over mit hjerte hang nemlig et smykke som du altid bar, og i smykket er der blevet sat et billede ind af dig og mig sammen! Et smykke jeg resten af mit liv vil bære over mit hjerte, så jeg altid har dig med... Der udover havde far dig med i hans tale til bryllupet, en ting som betød rigtig meget, for hvis ikke du skulle navnes, ja hvem skulle så??
Farmor, vil nu slutte af.... Jeg skal hilse fra resten af familien, de savner dig også alle sammen! Ikke mindst farfar, men han har det godt. Og vi passer godt på ham...
Jeg elsker dig, og det vil jeg altid gøre... Det kan ingen tage fra mig!
Der varmeste knus og tanker fra Louise