Savn hvem savner du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

lisbethita

B&J skriver:

så tråden min bedste minde kom at til af tænke på savn da mit minde handler om min bedste og min far

Ville ønske hun var her ville ønske hun kunne se min smukke søn ved hun ville være så stolt af mig ved hun vil elske ham så højt som jeg gør hun var den bedste i verden, ville ønske hun ikke døde i en alder af 65  bare det man altid kunne løbe der hjem og få en kæmpe knus og et stort kys også sætte sig til af lege på gulvet... savner hende meget  håber du har det godt hvor du er

Min far har altid drukket og været en skidt fyr men når man bliver ælder forstår man så mange ting og hader ham ikke mere ville ønske jeg kunne snakke med ham for fortælle han er blevet bedstefar, men kan jeg desævrre ikke men jeg har valgt af mit barn skal døbes i den kirke min far blev begravet ved da jeg ikke var med til den på grund af had......

håber i ville dele denne tråd med mig og fortælle om der er nogle i savner

Sjovt....det er ikke 5 minutter siden, at jeg sad og tænkte, at jeg savner min mormor. Savner at dele det her med hende og høre hende om, hvordan min mor var som gravid (det er altid noget andet at høre det fra hende en direkte fra min mor). Jeg kunne godt have trængt til en snak med hende og ville naturligvis ønske, at hun kunne se mig som mor og se min lille datter!!!

Savner hende....  Tak for din søde tråd - godt initiativ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Sissel

Jeg savner min bedste ven.. Han er ikke død, men da han sidste sommer fik en kæreste som ikke kunne li mig, blev jeg valgt fra.. Det siger sig selv at det venskab betød mere for mig end for ham, når jeg bare blev kastet væk som affald, men jeg savner ham!! Tænker på ham hver dag, at han aldrig har set min lille pige, som snart er 10 måneder. At han selv skal være far. Jeg savner ham rigtig meget..

Anmeld

16. august 2010

Thildesmor

Jeg savner allermest min far, som pludselig døde for 7 måneder siden, 52 år gammel. Ville sådan ønske at han havde nået at møde vores lille datter som blev født 3 måneder senere, og ville sådan ønske han havde nået at være med til mit bryllup blot 2 uger efter hans død.

Jeg tænker på ham hver dag, men det hjælper at lukke øjene og tænke inderligt på ham, sådan kan jeg stadig føle han er her, og sådan kan jeg stadig se ham, og høre hans dejlige stemme!

Igår blev min dejlige datter, døbt i den kirke min far blev begravet i, og af samme præst også

Jeg savner dig far.

Anmeld

16. august 2010

TbCp

Muffi . skriver:

Puha det var dog en helt forfærdelig sørgelig historie   Håber du har det ok i dag ..

Som jeg ofte har sagt til andre der har mistet... så kommer man sig aldrig over savnet, men man lærer at leve med det

Anmeld

16. august 2010

Fru Dinesen

Jeg savner min helt fantastiske farmand .... han døde pludselig for 1½ år siden, af en blodprop i hjertet og blev 48 år.

Han var bare den bedste nogensinde og tænker stadig på han hver dag ..... er så ked af at han ik bliver en del af mine børns liv 

men han nåede da og nyde marcus vores store søn og Malle pige nåede han også lige at se 

Morfar med Marcus og en lille sluder med Malle pige 

Ingen tvivl om han elskede sine børnebørn 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. august 2010

Lady Marion <3

TbCp skriver:

Som jeg ofte har sagt til andre der har mistet... så kommer man sig aldrig over savnet, men man lærer at leve med det

Præcis , det har du så evig ret i

Anmeld

16. august 2010

Rillo

Den jeg savner allermest er min lille engleprinsesse..der ikke nåede at opleve livet før det var forbi

Rigtig mange triste historier!

til alle

Anmeld

16. august 2010

Thildesmor

Diana... skriver:

Åhhh gud nej hvor forfærdeligt. Hvor må det være hård for jer alle sammen 

Kæmpe  til jer 

er tom for ord, sender dig blot et kæmpe kramfor det fortjerner du

Anmeld

16. august 2010

Prinsessens'Mor<3

Jeg har 4 dejlige personer som savnes af mig og familien..

Inge Min fars kæreste døde 2005 i en alder af 40

Maja døde i 2005 blev kun 17 år Min søsters bedste veninde og vores andres ekstra søster/datter..

Lissie og Carl et ældre som var mig og mine søskendes reserve bedsteforældre døde 2006 og 2007

Anmeld

16. august 2010

SiLiMiMa

jeg savner min dejlige mormor... hun døde 2 mdr før mit 3. barn kom til verden og skulle så gruelig meget igennem de sidste uger af hendes liv (hun blev knap 93), som jeg gerne havde ønsket hende foruden.

desuden nåede jeg ikke at sige farvel til hende, da min mor (af misforstået godhed - hun ville skåne mig) ikke fortalte, hvor slemt det stod til - hun døde dagen før, jeg sku ha besøgt hende.....

udover min elskede mormor, savner jeg min bedste veninde fra folkeskolen, maria.... hun flyttede til sjælland lige efter vi var startet i 9. klasse......

heise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.