Puhhh der er faktisk mange jeg savner. Men af dem som jeg tænker på meget jævnligt er der fire;
Min farmor, Inga - døde i januar 2006 af en hjerneblødning. Hun kom på sygehuset en formiddag, og min far som var på arbejde vidste intet om hvad der var sket, men hun blev holdt i live ved hjælp af respirator. Skal lige siges at vi bor i Jylland, min farmor boede på Lolland (gør min farfar stadig) og min farbror på Lolland og så min faster i København. Men de kunne ikke få fat på min far, da han var på arbejde, og så valgte min farbror og faster at lade sygehuset slukke for hendes respirator, før min far overhovedet anede noget om at hun lå der og at hun havde fået en hjerneblødning. Det har jeg nok aldrig helt tilgivet dem for. For havde min far fået det at vide var han skyndt sig derned for at sige farvel. Men den mulighed fik han aldrig.
Min moster, Tove - døde i 1990 ved juletid af brystkræft kun 36 år gammel og mor til min kusine og fætter på dengang 6 og 8 år. Jeg kan ikke reelt huske hende, men mit savn stammer ud fra de billeder jeg har set hvor vi har været sammen med hende (jeg var 4½ da hun døde). Jeg kan huske nogle af de gange vi var sammen, huske hvad der skete og sådan, men jeg kan bare ikke huske HENDE og at hun var der, og det gør ondt indeni ikke at kunne huske hende. Som om det er blevet fortrængt. Har prøvet at tvinge hende frem i min hukommelse fra de gange, men det kan jeg bare ikke.
Min morfar, Otto - døde i maj 1998 (kort efter sin 70-års fødselsdag) af modermærkekræft (han havde fået det for 2. gang).
Min mormor, Ella - døde i juni 1998 (præcis 5 uger efter min morfar) af 2 blodpropper i lillehjernen. Min mormor er den jeg savner allermest, og jeg tænker på hende mange gange hver dag og bryder stadig tit ud i tårer. Min mormor var min helt, mit idol, mit forbillede, ja det bedste menneske jeg nogensinde har mødt. Hun havde så stort et hjerte og vi havde et helt specielt forhold. Hun er faktisk den person der nogensinde har betydet mest for mig, og ingen kommer til at måle sig med hende for mig. Hvis jeg nogensinde kunne bringe en person tilbage fra døden ville det være min mormor. 
Anmeld