Savn hvem savner du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Lullaby

Min farmor og farfar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

TbCp

Diana... skriver:

Åhhh gud nej hvor forfærdeligt. Hvor må det være hård for jer alle sammen 

Kæmpe  til jer 

Tak... det har været en rigtig hård tid.

Anmeld

16. august 2010

TbCp

FrkT skriver:

Jeg kan ikke komme på nogen ord der kan beskrive hvor ked af det det gør mig at høre. Det må have været ubeskrivelig hårdt for jer at komme igennem, nøj!

Det har været rigtig hårdt!

Det værste har nok været at jeg ikke har haft nogle at dele det med.
Hun var en søster på min fars side (mine forældre er skilt) og jeg mistede kontakten med det meste af familien for flere år siden.

Anmeld

16. august 2010

FrkT

TbCp skriver:

Det har været rigtig hårdt!

Det værste har nok været at jeg ikke har haft nogle at dele det med.
Hun var en søster på min fars side (mine forældre er skilt) og jeg mistede kontakten med det meste af familien for flere år siden.

Uhhh det lyder ikke sjovt. Har du gået til noget psykolog/støttegruppe eller lignende for at få det bearbejdet og snakke med andre i samme situation? Jeg tænker at du da må have noget at skulle bearbejde, for kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må have været for dig.

Jeg lægger gerne et lytteøre eller to til, hvis du får lyst - bare skriv så  

Er virkelig ked af du har mistet hende. Kan ikke forestille mig hvor forfærdeligt jeg ville få det hvis jeg mistede min egen lillesøster.

Anmeld

16. august 2010

Mimic

savner min onkel, der døde af alkoholmisbrug i maj 2000

savner min far der døde af alkoholmisbrug den 18 januar 2001 (hader tanken om vor ensom og bange han må have været.)

Savner min mormor der døde den 18 marts 2001, hun var min bedste ven.

Savner min bedste der døde i oktober 2009, 14 dage før jeg skulle afsted i en måned til spanien

og savner min tante, der nok var lidt brysk, men et elskeligt menneske alligevel...  hun døde i starten af 2009

Til alle jer, der savner en i har kær...

Anmeld

16. august 2010

TbCp

FrkT skriver:

Uhhh det lyder ikke sjovt. Har du gået til noget psykolog/støttegruppe eller lignende for at få det bearbejdet og snakke med andre i samme situation? Jeg tænker at du da må have noget at skulle bearbejde, for kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må have været for dig.

Jeg lægger gerne et lytteøre eller to til, hvis du får lyst - bare skriv så  

Er virkelig ked af du har mistet hende. Kan ikke forestille mig hvor forfærdeligt jeg ville få det hvis jeg mistede min egen lillesøster.

Nej jeg har ikke fået noget proffessionel hjælp...
Men en måneds tid efter hendes død begyndte jeg at lave en hjemmeside til minde om hende, det var rigtig godt for mig og jeg bearbejdede det på den måde.

Og så har gjort stort brug af en hjemmeside som er for søskende der har mistet søskende... den er helt fantastisk og har givet mig utrolig meget!

Anmeld

16. august 2010

saxa

Til alle jer der har mistet - har ikke selv mistet nogle men frygter den dag det sker..

Anmeld

16. august 2010

Pia.

uha hvor er der mange frygtelige historier i denne her debat - Disse historier får mig virkelig til at tænke på hvor heldig jeg er ...

Jeg har alle de mennesker som virkelig betyder noget... Jeg har mistet min farmor og min farfar og min morfar, men det er så mange år siden at jeg dårligt husker dem - tror mest jeg husker dem for de billeder jeg har.

Men jeg har mine forældre og jeg har min mormor (børnenes olde) jeg har mine børns far som også er en meget vigtig for mig og altid vil være og jeg har min lillesøster og hendes børn som betyder lige så meget og selvfølgelig har jeg også mine egne tre børn (de er jo selvsagt).

Tror det er sundt ind imellem at sætte sig ned og tænke over hvor heldig man er...

Jeg elsker mine familie og mine veninder meget højt og uden dem var jeg jo ikke den jeg er i dag. tør slet ikke tænke på hvis jeg mister dem... Puha nej !

Vil gerne slutte af med at sige det gør mig frygteligt ondt at læse om alle de mennesker I har mistet og som stod jer tæt...

Knus og mange tanker til jer alle sammen

Anmeld

16. august 2010

Lady Marion <3

Mumto3 skriver:

Er helt tom for ord! Livet har virkelig været hårdt ved dig.

Ja nu du siger det   Puha uhyggeligt hvad man dog vænner sig til 

Anmeld

16. august 2010

Lady Marion <3

TbCp skriver:

Det er rigtig trist

Det er en længere historie... da hun var 8 fik hun kræft... hun blev dog hurtig rask, men kemoen ødelagde hendes immunforsvar så de næste 10 år fik hun alverdens sygdomme... bla. gentagne lungebetændelser så de var nødt til at fjerne hendes ene lunge.

Pga. hun havde været syg så mange år, var der noget brusk i hendes hals som ikke var ordentlig udviklet, derfor klappede hendes luftrør af og til sammen. Hun havde fået indopereret en stent der gjorde at luftrøret ikke kunne klappe sammen, dette var dog ikke en holdbar løsning og i januar 2006 skulle hun til England, hvor de skulle lave en operation ved luftrøret som ville gøre det hele meget lettere og som hun kunne have resten af livet.
En uge før hun skulle afsted fik hun derfor fjernet den stent hun havde i, da evt. hævelser skulle fortage sig inden operationen...
Desværre skete der det, samme nat, at hendes luftrør igen klappede sammen og der var ikke noget at gøre.... de kunne ikke få respiratorslangen ned i hendes hals og hun døde.

Det var kort fortalt....

Puha det var dog en helt forfærdelig sørgelig historie   Håber du har det ok i dag ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.