Børnepenge?? Hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Lillefe

Mette88 skriver:

Hej.. kan se du er lidt inde idet. Min kæreste betaler også forhøjet børnebidrag til hans eks, vi ved at hun har en kæreste men ved faktisk ikke med sikkerhed om de bor sammen, men kan hun stadig kræve det som er forhøjet hos min kæreste? Er det ikke kun ved kommunen hun ikke kan kræve det? 

Det er netop ikke igennem kommunen hun kan hvis hun bor sammen med ham jeg er ikke sikker på det andet.. Altså nu ved jeg ikke om din kæreste tjener vildt meget for det ville udmiddelbart være den eneste grund til hun kunne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Anonym trådstarter

Mette88 skriver:

Hej.. kan se du er lidt inde idet. Min kæreste betaler også forhøjet børnebidrag til hans eks, vi ved at hun har en kæreste men ved faktisk ikke med sikkerhed om de bor sammen, men kan hun stadig kræve det som er forhøjet hos min kæreste? Er det ikke kun ved kommunen hun ikke kan kræve det? 

som eva skriver så har hun åbenbart ret til de forhøjet penge fra din x, da han tjener  mere end fx 375000 og op efter. Men det er ikke bare noget der sker automatisk, det er noget xen skal søge om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.