oh what a day... :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

jeg er først "god" når de kommer i 5-6 års alderen, så kan man snakke barbie (eller hvad der nu er in)  synes det er så fedt du kan arbejde med andre folks børn, jeg bider tit mange store ord i mig om andre folks børn

Sådan har jeg det med deres forældre hehe  Der er som regel en årsag til nogle børns dårlige manerer/opførsel..... Jeg er meget bevidst om, at mit barn ikke skal være sådan én andre ikke kan holde ud...det er synd for barnet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Sådan har jeg det med deres forældre hehe  Der er som regel en årsag til nogle børns dårlige manerer/opførsel..... Jeg er meget bevidst om, at mit barn ikke skal være sådan én andre ikke kan holde ud...det er synd for barnet!

ja meget, men ja, selvfølgelig er det forældrenes ansvar - men det er stadig ofte børnene der bøder for det, ved at man (jeg) bliver irriterede på dem... 

jeg vil sove nu, godtnat

Anmeld

14. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

ja meget, men ja, selvfølgelig er det forældrenes ansvar - men det er stadig ofte børnene der bøder for det, ved at man (jeg) bliver irriterede på dem... 

jeg vil sove nu, godtnat

Lige præcis! Jeg vil gøre det samme om lidt...trænger til at snuse til mit sovende barns hoved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.