oh what a day... :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
32 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Vidunderligeunger

har i dag fundet ud af at lillepigen ikke kan "tåle" for mange indtryk i løbet af en dag...

Vi har været til fødselsdag, først  hos min veninde i 1½ time, så hos min fars lillebror i 2 timer, derefter kørte vi hjem til min mor for at spise. Og så var helved ellers løs... wauw! Hun skreg og skreg og skreg af bare udmattelse, det var så synd for min lille pige fik dårlig damvittighed til op over begge ører ! men så fandt jeg da  ud af det!!

Knus en træt træt mor til Alberte Skrigballon.. pyyh..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Vingummien

Nårh men så blev i den oplevelse riger og klogere på hende.

Emil kan heller ikke tåle alt for meget. Helst en ting om dagen eller kan han blive virkelig træls at have med at gøre. Men er en god ting at de kan sige fra

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

Tulipan skriver:

Nårh men så blev i den oplevelse riger og klogere på hende.

Emil kan heller ikke tåle alt for meget. Helst en ting om dagen eller kan han blive virkelig træls at have med at gøre. Men er en god ting at de kan sige fra

ja det skal jeg lige love for hun gjorde... man(jeg) bliver sådan lidt bange indeni når hun skriger sådan, selvom min mor sagde, "altså hvos du bare emmer af ro selvom hun skriger" tak tak mor

Anmeld

14. august 2010

betjenten

BlyViol skriver:

har i dag fundet ud af at lillepigen ikke kan "tåle" for mange indtryk i løbet af en dag...

Vi har været til fødselsdag, først  hos min veninde i 1½ time, så hos min fars lillebror i 2 timer, derefter kørte vi hjem til min mor for at spise. Og så var helved ellers løs... wauw! Hun skreg og skreg og skreg af bare udmattelse, det var så synd for min lille pige fik dårlig damvittighed til op over begge ører ! men så fandt jeg da  ud af det!!

Knus en træt træt mor til Alberte Skrigballon.. pyyh..

Ja det er sgu ikke nemt med de små.... Synes selv at jeg godt kan "glemme" at min dreng kun er 2½ mdr, og synes selvfølgelig at jeg kan det hele!!! Men ja han siger helt sikkert også fra.... Og det er jo kun super  

Anmeld

14. august 2010

dorthemus

Uhh hvor jeg kender det  Runa kan også kun en ting pr. dag og ikke for mange timer. I dag var vi til polterabend hvor vi bare deltog i en meget stille og rolig picnic i en spejderhytte...ja vejret var jo noget lort! Vi tog hjemmefra 11.30 og var hjemme igen kl 16.30...bestemt ikke noget vildt, men selvfølgelig mange nye indtryk og desværre alt for lidt søvn. Ville putte hende  halv seks og så startede 2½ times gråd, vuggen, nussen, ammen o.lign af meget overtræt barn der klamrede sig til mig og så og holdt øje med mig med halvt lukkede øjne. Og når hun faldt i søvn så vågnede hun kort tid efter og så startede det forfra...var helt mør og ked af det da hun endelig overgav sig til søvnen

DEt er så synd for dem, at det skal være sådan

Anmeld

14. august 2010

Vingummien

BlyViol skriver:

ja det skal jeg lige love for hun gjorde... man(jeg) bliver sådan lidt bange indeni når hun skriger sådan, selvom min mor sagde, "altså hvos du bare emmer af ro selvom hun skriger" tak tak mor

Tror det er sådan en mor ting hader når de skriger sådan men er jo deres måde at vise føleleser på

Anmeld

14. august 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

Fnis Og som kun en mor kan sige det

Den oplevelse måtte vi også have under frakken før vi opdagede det, det er aldrig sjovt, men så VED man det

Knus Line, der emmede af noget HELT andet end ro

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Fnis Og som kun en mor kan sige det

Den oplevelse måtte vi også have under frakken før vi opdagede det, det er aldrig sjovt, men så VED man det

Knus Line, der emmede af noget HELT andet end ro

haha hvad emmede du af så hihi.... 

men ja, så ved man da det.. sur erfaring.. men god nok til en anden gang..

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

betjenten skriver:

Jadet er sgu ikke nemt med de små.... Synes selv at jeg godt kan "glemme" at min dreng kun er 2½ mdr, og synes selvfølgelig at jeg kan det hele!!! Men ja han siger helt sikkert også fra.... Og det er jo kun super  

netop! man glemmer lidt at de faktisk kun har været i verden i 2½ måned, og jo overhovedet ikke kan kapere alle de indtryk...og så alle dem der vil holde hende, det hjælper i hvert fald SLET ik..

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Uhh hvor jeg kender det  Runa kan også kun en ting pr. dag og ikke for mange timer. I dag var vi til polterabend hvor vi bare deltog i en meget stille og rolig picnic i en spejderhytte...ja vejret var jo noget lort! Vi tog hjemmefra 11.30 og var hjemme igen kl 16.30...bestemt ikke noget vildt, men selvfølgelig mange nye indtryk og desværre alt for lidt søvn. Ville putte hende  halv seks og så startede 2½ times gråd, vuggen, nussen, ammen o.lign af meget overtræt barn der klamrede sig til mig og så og holdt øje med mig med halvt lukkede øjne. Og når hun faldt i søvn så vågnede hun kort tid efter og så startede det forfra...var helt mør og ked af det da hun endelig overgav sig til søvnen

DEt er så synd for dem, at det skal være sådan

ih, det er så synd for dem altså... men hun sover vel nu?? alberte plejer at sove i sin egen seng med sin lille baby dyne, men i nat har hun min dyne, som dufter af tryghed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.