oh what a day... :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

haha hvad emmede du af så hihi.... 

men ja, så ved man da det.. sur erfaring.. men god nok til en anden gang..

Noget man helt bestemt kunne lugte haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

betjenten

BlyViol skriver:

netop! man glemmer lidt at de faktisk kun har været i verden i 2½ måned, og jo overhovedet ikke kan kapere alle de indtryk...og så alle dem der vil holde hende, det hjælper i hvert fald SLET ik..

Ja gu gør man så  Men synes da heldigvis at man lærer lidt hver dag... Og kender da også efterhånden baby, så ved hvorfor han skriger, hvor i starten var jeg godt nok på bar bund!!! Og ja hvorfor er det at ALLE vil holde en baby???

Anmeld

14. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

ih, det er så synd for dem altså... men hun sover vel nu?? alberte plejer at sove i sin egen seng med sin lille baby dyne, men i nat har hun min dyne, som dufter af tryghed

Det er skrækkeligt synd og jeg fik rigtig dårlig samvittighed for ja der var nemlig også mange der ville sidde og snakke med hende og jeg er jo bare så pisse stolt af hende at jeg glemte hendes behov...dumme dumme ravnemor  

Jo hun sov ved 20 tiden og ligger i min seng...hun kunne slet ikke finde ro inde i stuen med lyset tændt og tvet kørende

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

betjenten skriver:

Ja gu gør man så  Men synes da heldigvis at man lærer lidt hver dag... Og kender da også efterhånden baby, så ved hvorfor han skriger, hvor i starten var jeg godt nok på bar bund!!! Og ja hvorfor er det at ALLE vil holde en baby???

hehe, ja det er et godt spørgsmål men jeg sagde også fra i dag, det er sjovt de ik selv kan se at det nok er smartest at være hos moar, når jeg lig har sagt hun er overtræt hehe

Ja det er dejligt man eftehånden kan høre hvilken slags gråd det er... TYDELIGT når det er sult herhjemme

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Det er skrækkeligt synd og jeg fik rigtig dårlig samvittighed for ja der var nemlig også mange der ville sidde og snakke med hende og jeg er jo bare så pisse stolt af hende at jeg glemte hendes behov...dumme dumme ravnemor  

Jo hun sov ved 20 tiden og ligger i min seng...hun kunne slet ikke finde ro inde i stuen med lyset tændt og tvet kørende

nej det kan alberte heller ik, jeg har faktisk næsten ik set tv i 2½ måned, fordi jeg ser det som det mest forstyrrende i huset, når hun sover ser jeg af og til Desperate Housewifes på pc'en...

Anmeld

14. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

nej det kan alberte heller ik, jeg har faktisk næsten ik set tv i 2½ måned, fordi jeg ser det som det mest forstyrrende i huset, når hun sover ser jeg af og til Desperate Housewifes på pc'en...

Tv er normalt ikke noget problem, men ovenpå idag var det bare helt nogo...så lærte jeg det!

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Tv er normalt ikke noget problem, men ovenpå idag var det bare helt nogo...så lærte jeg det!

ja det er vel også det barsel er til - at lære sit barn at kende  

jeg kan ikke komme i kontakt med alberte når tv'et er tændt, så kigger hun over mod lyden

Anmeld

14. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

ja det er vel også det barsel er til - at lære sit barn at kende  

jeg kan ikke komme i kontakt med alberte når tv'et er tændt, så kigger hun over mod lyden

Jeg er jo sådan en mor der kan finde på at sætte i min datter i skråstol foran tvet når jeg taget mit lynbad

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Jeg er jo sådan en mor der kan finde på at sætte i min datter i skråstol foran tvet når jeg taget mit lynbad

det burde jeg også gøre! nu er jeg jo græsenke de næste 7 dage (igen), og hvis jeg skal ha et nogenlunde bad bare een dag, så bliver hun også sat i skråstolen foran tv'et... så ingen dårlig samvittighed til dig! det må man godt når bare det ik er flere timer om dagen jeg spurgte min sp om det var meget forfærdeligt hvid man gjorde det (har ik prøvet endnu, men det bliver det i denne uge), og hun svarede at baby jo ikke ved at legetæppet er "bedre" end tv'et og egnet til børn, så det skulle jeg ikk ha nogle skrupler over

Anmeld

14. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

det burde jeg også gøre! nu er jeg jo græsenke de næste 7 dage (igen), og hvis jeg skal ha et nogenlunde bad bare een dag, så bliver hun også sat i skråstolen foran tv'et... så ingen dårlig samvittighed til dig! det må man godt når bare det ik er flere timer om dagen jeg spurgte min sp om det var meget forfærdeligt hvid man gjorde det (har ik prøvet endnu, men det bliver det i denne uge), og hun svarede at baby jo ikke ved at legetæppet er "bedre" end tv'et og egnet til børn, så det skulle jeg ikk ha nogle skrupler over

Runa sidder der max 10-15 min om dagen...nogle dage slet ikke, hun gider nemlig ikke sidde der så langt tid. Jeg er også begyndt at tage hende med i bad under bruseren. Så ligger hun pakket ind i et håndklæde uden for den åbne dør mens jeg bader. Når jeg er færdig kommer hun i bad sammen med mig...sååå hyggeligt

Måske en idé for jer også i den kommende uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.