oh what a day... :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

betjenten

BlyViol skriver:

hehe, ja det er et godt spørgsmål men jeg sagde også fra i dag, det er sjovt de ik selv kan se at det nok er smartest at være hos moar, når jeg lig har sagt hun er overtræt hehe

Ja det er dejligt man eftehånden kan høre hvilken slags gråd det er... TYDELIGT når det er sult herhjemme

Ja jeg forstår det heller ikke  Men har nu heller aldrig været så vild med babyer... Men det er jeg da helt sikkert nu! I hvert fald min egen  

Og ja jeg er bestemt heller ikke i tvivl når han er sulten... Troede aldrig jeg skulle lære at høre forskel, for synes godt nok det var meget ens i starten... Men pludselig var den der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Runa sidder der max 10-15 min om dagen...nogle dage slet ikke, hun gider nemlig ikke sidde der så langt tid. Jeg er også begyndt at tage hende med i bad under bruseren. Så ligger hun pakket ind i et håndklæde uden for den åbne dør mens jeg bader. Når jeg er færdig kommer hun i bad sammen med mig...sååå hyggeligt

Måske en idé for jer også i den kommende uge

ja det lyder godt nok hyggeligt, men hun kan ik lide at komme ud og blive tørret så der er det rarest at jeg heller ik står og er våd, men ellers god idé men hun eeeeelsker bruseren og badekar.. dejligt!

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

betjenten skriver:

Ja jeg forstår det heller ikke  Men har nu heller aldrig været så vild med babyer... Men det er jeg da helt sikkert nu! I hvert fald min egen  

Og ja jeg er bestemt heller ikke i tvivl når han er sulten... Troede aldrig jeg skulle lære at høre forskel, for synes godt nok det var meget ens i starten... Men pludselig var den der

netop! 

jeg kan heller ik lide babyer normalt, kun min egen holder ALDRIG andres små babyer, hvis jeg kan blive fri

Anmeld

14. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

ja det lyder godt nok hyggeligt, men hun kan ik lide at komme ud og blive tørret så der er det rarest at jeg heller ik står og er våd, men ellers god idé men hun eeeeelsker bruseren og badekar.. dejligt!

Ja vand er et hit  Vi starter til babysvøm på torsdag..håber det er sagen

Anmeld

14. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

netop! 

jeg kan heller ik lide babyer normalt, kun min egen holder ALDRIG andres små babyer, hvis jeg kan blive fri

Hehe sådan har jeg det også...babyer skræmte livet af mig og var så akavet når jeg fik hældt en baby i skødet og de sku bare lige sige et pip så røg de tilbage til deres moar  Er forbløffet over hvor naturligt det føles med mit eget barn

Anmeld

14. august 2010

betjenten

BlyViol skriver:

netop! 

Godt jeg ikke er den eneste der har det sådan

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Hehe sådan har jeg det også...babyer skræmte livet af mig og var så akavet når jeg fik hældt en baby i skødet og de sku bare lige sige et pip så røg de tilbage til deres moar  Er forbløffet over hvor naturligt det føles med mit eget barn

ja! jeg skulle heller ik nyde noget end ikke da jeg var 30 uger henne og min fætter fik en lille datter - nej tak hun kom over i vuggen igen.. sjovt at det så ligger en så naturligt nu.. men når jeg får en "fremmed" baby over nu, så kan jeg stadig godt blive lidt fummelfingret

Anmeld

14. august 2010

betjenten

dorthemus skriver:

Ja det kan jeg kun give dig ret i

Anmeld

14. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

ja! jeg skulle heller ik nyde noget end ikke da jeg var 30 uger henne og min fætter fik en lille datter - nej tak hun kom over i vuggen igen.. sjovt at det så ligger en så naturligt nu.. men når jeg får en "fremmed" baby over nu, så kan jeg stadig godt blive lidt fummelfingret

Men det er vel også bare fordi man instinktivt ved hvordan ens eget barn føles mellem fingrene og kender deres reaktioner og udtryk...er ikke ligeså tæt på andres små børn så det føles naturligt. Er barnet 2 -6 år er der ikke noget problem..men dem arbejder jeg jo også med til daglig

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Men det er vel også bare fordi man instinktivt ved hvordan ens eget barn føles mellem fingrene og kender deres reaktioner og udtryk...er ikke ligeså tæt på andres små børn så det føles naturligt. Er barnet 2 -6 år er der ikke noget problem..men dem arbejder jeg jo også med til daglig

jeg er først "god" når de kommer i 5-6 års alderen, så kan man snakke barbie (eller hvad der nu er in)  synes det er så fedt du kan arbejde med andre folks børn, jeg bider tit mange store ord i mig om andre folks børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.