Uhyggeligt besøg i nat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Bom

Enayia skriver:

Hmm jeg er meget i tvivl det var jo ret mørkt, det jeg så af den så fint ud, har smidt et billede på hger i tråden men det er ikke så tydeligt. Men tror jeg ringer for en sikkerheds skyld.

Ja det er svært og se på billedet, så hvis jeg var dig ville jeg holde efter øje med katten og så få den undersøgt på mandag.. Hvis den begynder og "bide" sig selv i pelsen kan det godt ske at den har skab.. Men helt rolig, du behøves ikke ringe til weekend dyrelægen, så hurtigt går det hellere ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Enayia

Mini-Terp skriver:

Ja det er svært og se på billedet, så hvis jeg var dig ville jeg holde efter øje med katten og så få den undersøgt på mandag.. Hvis den begynder og "bide" sig selv i pelsen kan det godt ske at den har skab.. Men helt rolig, du behøves ikke ringe til weekend dyrelægen, så hurtigt går det hellere ikke..

Okay det vil vi gøre, tak fordi du nævnte det. Havde godt tænkt ræven sikkert kan bære på sygdomme, men det var mere hundegalskab jeg tænkte på, men vi vil lige holde øje med katten. Jeg tror ikke den har haft kontakt med ræven, men det er jo aldrig til at vide 100% hvad der er sket inden den kom ind under sengen :p

Anmeld

14. august 2010

Bom

Enayia skriver:

Uha sikke en historie! Det er godt i kunne få den aflivet på en human måde så ikke den skulle gå og lide.

Altså jeg synes ikke denne så syg ud, men de lyde lød godt nok ikke "raskt" men jeg ved heller intet om lyde ræve kan sige og den var nok ret skræmt! Men ja for en sikkerheds skyld skal man nok tjekke det.

Jeg er bare glad for der ikke sad et monster

Hehe ræve kan godt sige nogle mærkelige lyde..

Selv om jeg kommer fra landet, og har set mange ræve efterhånden, så tror jeg nu nok at jeg havde skidt i bukserne hvis det var mig der vågnede til en ræv under sengen..

Anmeld

14. august 2010

Enayia

Mini-Terp skriver:

Hehe ræve kan godt sige nogle mærkelige lyde..

Selv om jeg kommer fra landet, og har set mange ræve efterhånden, så tror jeg nu nok at jeg havde skidt i bukserne hvis det var mig der vågnede til en ræv under sengen..

Haha det er også et under det var ræven og ikke mig der sked LOL

Ja for søren da, anede ikke de kunne sige sådan for først lød det jo bare som om noget hostede en meget stor hårtot op, eller blev kvalt. Det er så nederen jeg ikke kan beskrive denne lyd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.