Uhyggeligt besøg i nat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Diana...

Enayia skriver:

Ja, jeg ved heller ikke hvad jeg troede Ville ønske jeg havde optager lyden så i kunne høre den, men det faldt mig ikke ind :/

Ha ha nej det ikke lige det man står og tænker på i sådan en situation men bagefter tænker man altid det skulle vi havde gjort. Men godt i fik den ud fra nu af har jeg fast en fluesmækker til at ligge ved siden af sengen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

twinboys

Enayia skriver:

Det var jeg også ret tæt på. Det endte med jeg faktisk kastede op pga de klamme ræve hørmere haha

godt den ikke gjorde her noget...

Anmeld

14. august 2010

Lone Jakobsen

kæft jeg sad næsten og bed negle af spænding, og troede lige det var et spøgelse i havde haft besøg af så ku ikke lade være med at grine lidt da jeg læste at det var en ræv.

Anmeld

14. august 2010

Enayia

nutche skriver:

kæft jeg sad næsten og bed negle af spænding, og troede lige det var et spøgelse i havde haft besøg af så ku ikke lade være med at grine lidt da jeg læste at det var en ræv.

Haha ja, jeg var sikker på der var et monster eller en alien aka spøgelse, men det var heldigvis bare ræven Smider lige et billede på af den ;D

Anmeld

14. august 2010

Bom

Puha sikke en historie..

Du er sikker på at den ikke havde "skab", hvis du ved hvad det er?? Det kan din kat nemlig få, og det er meget svært og komme af med hvis det ikke bliver behandlet i tide...

Men sådan som du fortæller det, så tror jeg faktisk at den har skab, for eller nærmer ræve sig ikke mennesker på den måde, det gør de nemlig kun når de er syge f.eks af skab, som er en meget alm ræve sygdom.. Desværre..

Anmeld

14. august 2010

Enayia

Her er det eneste billede vi nåede at få af ræven, samt den små lorte den gav os. Mums

Foran ses min mands forsøg med en gulvskrubbe på at "skubbe" ræven ud mod døren.

Der skete ikke ræven noget, eller os

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2010

Lone Jakobsen

Enayia skriver:

Haha ja, jeg var sikker på der var et monster eller en alien aka spøgelse, men det var heldigvis bare ræven Smider lige et billede på af den ;D

ja vil da faktisk gerne se monstret

Anmeld

14. august 2010

Enayia

Mini-Terp skriver:

Puha sikke en historie..

Du er sikker på at den ikke havde "skab", hvis du ved hvad det er?? Det kan din kat nemlig få, og det er meget svært og komme af med hvis det ikke bliver behandlet i tide...

Men sådan som du fortæller det, så tror jeg faktisk at den har skab, for eller nærmer ræve sig ikke mennesker på den måde, det gør de nemlig kun når de er syge f.eks af skab, som er en meget alm ræve sygdom.. Desværre..

er det en hudsygdom? Jeg tror ikke den nåede at komme i nærheden af vores kat, men nu kan jeg jo ikke få fat i dyrelægen her i weekenden

Anmeld

14. august 2010

Enayia

Diana... skriver:

Ha ha nej det ikke lige det man står og tænker på i sådan en situation men bagefter tænker man altid det skulle vi havde gjort. Men godt i fik den ud fra nu af har jeg fast en fluesmækker til at ligge ved siden af sengen 

Haha, hvor er du herlig. Ja fluesmækker er løsningen på alt! Den er bare super :p hihi

Anmeld

14. august 2010

mathildemb

Hi hi tak for god underholdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.