Uhyggeligt besøg i nat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Risen

SCARRY! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Enayia

til jer som vil se ræven er der lige et billede et sted i tråden

Anmeld

14. august 2010

Bom

Enayia skriver:

er det en hudsygdom? Jeg tror ikke den nåede at komme i nærheden af vores kat, men nu kan jeg jo ikke få fat i dyrelægen her i weekenden

Ja den taber pelsen i store områder, og til sidst er den helt skallet...

Billedet er af en ræv vi har skudt herhjemme ved os selv, og den havde skab, normal skal en ræv have en fin blød, pjusket pels..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2010

Enayia

Mini-Terp skriver:

Ja den taber pelsen i store områder, og til sidst er den helt skallet...

Billedet er af en ræv vi har skudt herhjemme ved os selv, og den havde skab, normal skal en ræv have en fin blød, pjusket pels..

Altså den ræv herinde var pæn i pelsen, men tror lige jeg ringer til dyrehospitalet og spørger om jeg skal kigge ind med katten. Tak for tippet, man kan jo aldrig vide sig sikker

Var jeres ræv også på besøg indenfor eller var den så rar at blive ude

Anmeld

14. august 2010

ekzunz

Åhh  - jeg var død af skræk!!! Godt det "kun" var en ræv og ikke nogen som ville jer noget ondt.....

Anmeld

14. august 2010

Bom

Dette er en sund ræv..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2010

Enayia

Znuzke skriver:

Åhh  - jeg var død af skræk!!! Godt det "kun" var en ræv og ikke nogen som ville jer noget ondt.....

Ja tak! Er også lettet. Blev bare så bange hehe

Anmeld

14. august 2010

Enayia

Mini-Terp skriver:

Dette er en sund ræv..

Hmm jeg er meget i tvivl det var jo ret mørkt, det jeg så af den så fint ud, har smidt et billede på hger i tråden men det er ikke så tydeligt. Men tror jeg ringer for en sikkerheds skyld.

Anmeld

14. august 2010

Bom

Enayia skriver:

Altså den ræv herinde var pæn i pelsen, men tror lige jeg ringer til dyrehospitalet og spørger om jeg skal kigge ind med katten. Tak for tippet, man kan jo aldrig vide sig sikker

Var jeres ræv også på besøg indenfor eller var den så rar at blive ude

Nej det er jo lige det, jeg havde begge mine katte til dyrelæge efter vores besøg, og de blev behandlet for en sikkerheds skyld, det var godt nok lidt dyrt, men så'n er det jo..

Altså den var ikke inde i vores beboelse, men den var inde i stalden ved alle vores dyr, den var gået ind af hullet ved hønsene (derfor den døde høne på billedet), hvor den havde spist et par høns, så vi lukkede alle døre og vinduer i stalden, og ringede efter min far som er jæger, da han kom med bøssen ville ræven sku ikke ud igen, så det endte med at vi skød den inde i stalden..  Hvis den ikke havde været syg, havde vi bare lukket den ud igen..

Anmeld

14. august 2010

Enayia

Mini-Terp skriver:

Nej det er jo lige det, jeg havde begge mine katte til dyrelæge efter vores besøg, og de blev behandlet for en sikkerheds skyld, det var godt nok lidt dyrt, men så'n er det jo..

Altså den var ikke inde i vores beboelse, men den var inde i stalden ved alle vores dyr, den var gået ind af hullet ved hønsene (derfor den døde høne på billedet), hvor den havde spist et par høns, så vi lukkede alle døre og vinduer i stalden, og ringede efter min far som er jæger, da han kom med bøssen ville ræven sku ikke ud igen, så det endte med at vi skød den inde i stalden..  Hvis den ikke havde været syg, havde vi bare lukket den ud igen..

Uha sikke en historie! Det er godt i kunne få den aflivet på en human måde så ikke den skulle gå og lide.

Altså jeg synes ikke denne så syg ud, men de lyde lød godt nok ikke "raskt" men jeg ved heller intet om lyde ræve kan sige og den var nok ret skræmt! Men ja for en sikkerheds skyld skal man nok tjekke det.

Jeg er bare glad for der ikke sad et monster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.