Uhyggeligt besøg i nat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.296 visninger
43 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Enayia

Ja, dette lyder yderst usandsynligt, men vi har haft en ret uhyggelig gæst i nat.

Omkring kl 3 vågner jeg ved en rigtig ubehagelig høj lyd. Det lyder som en hosten først, og jeg tænker det nok er vores kat der er i gang med at hoste en hårbolle op. Det bliver så højere og værre. Bliver bekymret og er bange for katten ligger og lider og er ved at blive kvalt.

Skynder mig at famle ud efter lyset og bemærker så igen lyden, og indser, det er dælme ikke en lyd der kan komme ud af en kat, eller noget andet levende væsen jeg kan identificere. Jeg trækker dynen over hovedet i panik og lytter igen.

Nu er min mand også vågnet og er lidt gnaven over at blive vækket. Jeg rusker ham i armen og spørger om han er helt vågen og kan høre lyden da kun bliver højere og mere aggressiv. Pludselig kommer der en underlig klam lugt, lidt "lig-kaste-op-agtigt" Føøøøøj, jeg famler hurtigt ud efter lyset og spotter vores kat der sidder på en komode, kæmpestore øjne og er fuldstændig i panik!

Så bliver jeg også endnu mere bange og tænker. Mon det er en rotte? Isådalf må det være en KÆMPE KÆMPE rotte for den lyd en dælme uhyggelig høj.

Min mand hopper lige ned i fodenden og skuler under sengen! Ligeså hurtig farer han tilbage i sengen. Ja, det er fannerme en stor RÆV der sidder og hoster/gør/hvæser agtigt!

Så står han ud af sengen og kigger igen, ja den er god nok. Ikke nok med den er fuldstændig gal/bange RASENDE, så har den også skidt og pisset over hele gulvet i soveværelset og under sengen!

Panik panik får vi fat i det nærmeste redskab -en fluesmækker, det er den da fuldstændig ligeglad med og kryber ind under sengen og snerrer og snapper ud efter os.

Så finder min mand en gulvskrubbe og åbner døren (en dør i soveværelset ud til haven)

Men den vil ikke rykke sig og siger igen de her uhyggelige høje lyde og hver gang vi prøver at få den ud og råbe lidt efter os snerrer den bare.

Jeg hopper i en fart helt splitter banan nøgen ud af sengen og fiser ind i stuen i fuld galop og ser mig omkring og finder døren ud til udestuen helt åben. Skynder mig at lukke den og går tilbage uden lige at ane hvad dælen man gør.

Vi får til sidst jaget den sure ræv/rævinde ud og psst så er den væk.

Så kan vi gå i gang med at rengøre hele gulvet i soveværelset!

Jeg aner ikke hvorfor den ræv kom ind, tænker lidt den var gal/syg for har aldrig hørt sådanne lyde komme ud af et dyr.

Nu skal vi nok huske at få den dør lukket fremover!

Ingen blev bidt og der skete heller ikke katten noget!

Føj for en forskrækkelse!

Nå ja og godmorgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Meilby

Puha for en ubehagelig oplevelse - og godt at den ikke bed nogle af jer Ha en rigtig god dag

Anmeld

14. august 2010

Malene84

Enayia skriver:

Ja, dette lyder yderst usandsynligt, men vi har haft en ret uhyggelig gæst i nat.

Omkring kl 3 vågner jeg ved en rigtig ubehagelig høj lyd. Det lyder som en hosten først, og jeg tænker det nok er vores kat der er i gang med at hoste en hårbolle op. Det bliver så højere og værre. Bliver bekymret og er bange for katten ligger og lider og er ved at blive kvalt.

Skynder mig at famle ud efter lyset og bemærker så igen lyden, og indser, det er dælme ikke en lyd der kan komme ud af en kat, eller noget andet levende væsen jeg kan identificere. Jeg trækker dynen over hovedet i panik og lytter igen.

Nu er min mand også vågnet og er lidt gnaven over at blive vækket. Jeg rusker ham i armen og spørger om han er helt vågen og kan høre lyden da kun bliver højere og mere aggressiv. Pludselig kommer der en underlig klam lugt, lidt "lig-kaste-op-agtigt" Føøøøøj, jeg famler hurtigt ud efter lyset og spotter vores kat der sidder på en komode, kæmpestore øjne og er fuldstændig i panik!

Så bliver jeg også endnu mere bange og tænker. Mon det er en rotte? Isådalf må det være en KÆMPE KÆMPE rotte for den lyd en dælme uhyggelig høj.

Min mand hopper lige ned i fodenden og skuler under sengen! Ligeså hurtig farer han tilbage i sengen. Ja, det er fannerme en stor RÆV der sidder og hoster/gør/hvæser agtigt!

Så står han ud af sengen og kigger igen, ja den er god nok. Ikke nok med den er fuldstændig gal/bange RASENDE, så har den også skidt og pisset over hele gulvet i soveværelset og under sengen!

Panik panik får vi fat i det nærmeste redskab -en fluesmækker, det er den da fuldstændig ligeglad med og kryber ind under sengen og snerrer og snapper ud efter os.

Så finder min mand en gulvskrubbe og åbner døren (en dør i soveværelset ud til haven)

Men den vil ikke rykke sig og siger igen de her uhyggelige høje lyde og hver gang vi prøver at få den ud og råbe lidt efter os snerrer den bare.

Jeg hopper i en fart helt splitter banan nøgen ud af sengen og fiser ind i stuen i fuld galop og ser mig omkring og finder døren ud til udestuen helt åben. Skynder mig at lukke den og går tilbage uden lige at ane hvad dælen man gør.

Jeg aner ikke hvorfor den ræv kom ind, tænker lidt den var gal/syg for har aldrig hørt sådanne lyde komme ud af et dyr.

Nå ja og godmorgen!

hahaha elsker din måde at beskrive tingene på. Men godt den ikke bed nogen - det kunne have gået helt galt. Ja den dør glemmer I nok ikke at lukke lige med det samme.

Anmeld

14. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åh sikken oplevelse - og overraskelse. God i fik den ud. Jeg ville nok have ringet til dyrens beskyttelses vildpleje eller lign. hvis den virkede syg. Men kan godt forstå i reagerede med, at den bare skulle ud af vagten.

Anmeld

14. august 2010

Enayia

Malene84 skriver:

hahaha elsker din måde at beskrive tingene på. Men godt den ikke bed nogen - det kunne have gået helt galt. Ja den dør glemmer I nok ikke at lukke lige med det samme.

Hihi tusind tak, jeg ville ønske jeg kunne formulere det bedre for egentlig er det jo ret komisk.

Ja for søren da, jeg er sikker på den var syg og ved de render rundt med sygdomme, samtidigt synes jeg jo også det var synd for den.

Havde jeg været alene havde jeg dælme ringet til politiet og hylet der var en gal ræv under sengen men de havde da sikkert troedet jeg tog pis på dem

Ja er rigtig glad for den ikke nåede at bide eller æde den stakkels kat

Anmeld

14. august 2010

Mira0911

Sikke en grim oplevelse... Jeg var blevet skide hamrende bange... Tror jeg var flygtet...

Godt I fik den ud....

Anmeld

14. august 2010

Mai-pigen

Enayia skriver:

Nå ja og godmorgen!

Gisp, sikke dog en uhyggelig fortælling.... Godt ingen blev bidt eller noget...

Anmeld

14. august 2010

Enayia

Alexis skriver:

Åh sikken oplevelse - og overraskelse. God i fik den ud. Jeg ville nok have ringet til dyrens beskyttelses vildpleje eller lign. hvis den virkede syg. Men kan godt forstå i reagerede med, at den bare skulle ud af vagten.

Ja den tanke tænkte jeg også, men gik bare i total panik og anede ikke hvor jeg skulle ringe hen, 112 er jo nok lige heftigt nok

Men når man sidder nu og tænmker det igennem havde det sikkert været det smarteste, men når man lige er i det så må jeg indrømme tænkeren gik i "cave-woman" form hehe

Anmeld

14. august 2010

Enayia

MoarJ skriver:

Sikke en grim oplevelse... Jeg var blevet skide hamrende bange... Tror jeg var flygtet...

Godt I fik den ud....

Hah jeg flygtede som sagt også banan nøgen, mens min mand stod i støvler og boksershorts med en gulvskrubbe i hånden som en eller anden hulemand LOL

Ja havde jeg været alene havde jeg også skredet ud og lukket døren og ringet efter et-eller-ander frels mig fra den onde ræv

Anmeld

14. august 2010

Maddox

Et "monster" under sengen...  Jeg kan godt forstå, at I blev noget forskrækket over jeres nattegæst.. Man regner jo ikke lige med at finde en ræv under sengen. Men ræven må godt nok også have været skræmt, nok derfor den har skidt/pisset på hele gulvet, men klamt er det er det ihvertfald..

Godt I fik den ud, uden at der skete nogen af jer noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.