Billige forsikringer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Malthesmoar

Baagøe skriver:

Nej, men medlem af en af disse organisationer så. Se dette link 
https://www.runa.dk/runaexpress/site/runa

Min eks og jeg havde Runa og kunne kun være kunder der fordi han var medlem af Konstruktørforeningen...

Hmm, altså ik medlem af noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Pige2009

Malthesmoar skriver:

Hmm, altså ik medlem af noget...

Jeg kan selvfølgelig kun fortælle, hvad reglerne siger

Anmeld

15. august 2010

XXSS

Loppe skriver:

Jeg synes du skal få en assurandør til at komme ud, og hjælpe dig med at få de forsikringer du har brug for.

Jeg har netop skiftet til Alm. Brand, forsikringerne er ikke billige men heller ikke dyre - og så er fordelen at jeg har valgt alle mine forsikringer uden selvrisiko.

Louise

Lige præcis - det er jo også det de er der til   Siger jeg og har en mand der er assurandør.. Folk skal udnytte det og få forklaret deres forsikringer til bunds.

Anmeld

15. august 2010

Trine89

Tanja78 skriver:

Lige præcis - det er jo også det de er der til   Siger jeg og har en mand der er assurandør.. Folk skal udnytte det og få forklaret deres forsikringer til bunds.

Har lige fået tilbud fra Topdanmark og det ser rigtig fornuftigt ud.. såå tror nu det bliver der selvom man nok kan få noget der er billigere men jeg ved hva jeg får for pengene der da min Mor og Far altid har haft deres forsikringer der  

så tror sku jeg har fundet frem til det rigtige..

Anmeld

15. august 2010

XXSS

Trine89 skriver:

Har lige fået tilbud fra Topdanmark og det ser rigtig fornuftigt ud.. såå tror nu det bliver der selvom man nok kan få noget der er billigere men jeg ved hva jeg får for pengene der da min Mor og Far altid har haft deres forsikringer der  

så tror sku jeg har fundet frem til det rigtige..

Det er ikke så vigtigt, hvilket selskab det er, blot at man får det rigtige for pengene  Jeg håber du bliver glad for dit valg.. og nej, det er ikke det billigste, men de har nogle gode dækninger

Anmeld

15. august 2010

Trine89

Tanja78 skriver:

Det er ikke så vigtigt, hvilket selskab det er, blot at man får det rigtige for pengene  Jeg håber du bliver glad for dit valg.. og nej, det er ikke det billigste, men de har nogle gode dækninger

Mine forældre har hvert fald aldrig haft problemer med det.. og har selv være dækket af dem før (har jo bare ikke slev skulle betale)

Anmeld

15. august 2010

XXSS

Trine89 skriver:

Mine forældre har hvert fald aldrig haft problemer med det.. og har selv være dækket af dem før (har jo bare ikke slev skulle betale)

Top er også gode, det er der min mand arbejder  og du bliver ikke skuffet.

Anmeld

15. august 2010

Trine89

Tanja78 skriver:

Top er også gode, det er der min mand arbejder  og du bliver ikke skuffet.

hihi.. så føler jeg mig straks i gode hænder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.