Billige forsikringer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Pige2009

Trine89 skriver:

hej alle i skønne kvinder. 

Jah i dag fik jeg så endelig ryddet op i mine papire efter jeg er flytte til Nyborg og faldt over nogle gamle papire i blandt (bare rolig jeg slog mig ikke ).. 

fandt bl.a nogle papire på at min Heltids forsikring var blevet opsagt, helt tilbage i 2007  så jeg har sku gået rundt uden forsikring i 3 år. 

nu er sagen den at jeg jo så skal have lavet en forsikring og i sammen ombæring ville jeg også lave en indboforsikring til min kæreste og jeg (selvfølgelig en vi vil dele).. 

men ville høre hvor man kan få nogle gode men også til nogle fornuftigepenge. men hvor?? hva kan i anbefalde. har forsøgt at søge  lidt efter noget men syns sku ikke jeg sår'n rigtig kunne finde nogle priser.. 

håber nogen kan hjælpe mig?? 

Trine

Ups! Kan se jeg glemte at vedhæfte linket i mit første indlæg Her kommer det.

http://www.prisbillige.dk/billige-forsikringer.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Trine89

Baagøe skriver:

Det gør de alle steder og det er i det hele taget en fordel at samle alle forsinkringer undet ét...

jah det er jo lige det.. men jeg må jo lige ringe rundt til nogen forsikrings selskaber og samle nogle tilbud ind og så vælge ud fra det..

Anmeld

12. august 2010

klmf

Vi har Fomo, det er billigt og så får man som kunde del i overskuddet. Tror da vi fik 4-500 kr tilbage sidste år

Anmeld

12. august 2010

Karo

Jeg har tjenestemændenes forsikring, da de er super billig. Man kan dog ikke "bare" blive kunde hos dem. Man skal enten arbejde et bestemt sted eller have en forældre der allerede er medlem eller være en del af en bestemt fagforening.

Hvis du under dette link kører ned under: Jeg er medlem af
kan du se om du opfylder kravene.

http://www.tjm-forsikring.dk/netinsurance01/notes. do?uniklink=TJMBestilTilbud

Anmeld

12. august 2010

Hitchedstump

Vi har ved GF... Der er simpelthen ik nogen der har kunne gøre det billigere for os..

Anmeld

12. august 2010

Trine89

TUDSIN tak for alle de gode tips.. 

Det er sku dejligt man lige kan få noget hurtigt hjælp.. har fundet et par stykker som lige lige vil få et ring i morgen eller starten af næsten uge så jeg kan for styr på de forsikringer igen.. 

I får lige en KÆMPE krammer allesammen

Anmeld

14. august 2010

Malthesmoar

Baagøe skriver:

Dem kan man jo kun være kunde hos såfremt, man er medlem af en bestemt fagforening

Hmmm jeg er ikke i Fagforening!?

Anmeld

14. august 2010

XXSS

Min mand er i TopDanmark og dem er vi selv bestemt tilfredse med..

Anmeld

14. august 2010

XXSS

Det vigtigste er ikke altid, at det er de billigste forsikringer! Det vigtigste er i at får tjekket vilkårene og at de dækker lige præcis det i har behov for.. For mange af de "billige udbydere" har hellere ikke lige så gode dækninger som nogle af de større selskaber.

Anmeld

14. august 2010

FrkT

Vi har alle vores forsikringer (bil, scooter, hunde, familie, rejse) samlet hos Tryg, og det er vi meget tilfredse med.

Før havde vi TopDanmark, og det var vi meget utilfredse med, så derfor skiftede vi.

Indtil videre har Tryg gjort alt de kunne for at gøre det billigst muligt for os, og jeg har flere gange modtaget opkald fra dem om at de havde en mulighed for en måde vi kunne gøre det billigere og bedre. Så dem vil jeg klart anbefale.

Dog tror jeg der findes en del mindre selskaber som er billigere, men for mig er det også vigtigt at man er trygge ved sit selskab - og det er vi 100% ved vores!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.