Billige forsikringer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Sara.

Jeg er medlem i lærestandens forsikring..

Men det kan man kun hvis man er lærer / pæd. / lærer-pæd.studerende (ved ikke om flere grupper hører under)

Men hvis en af jer er det er det billigt og GODT!

Når forsikringsselskaber ringer for ast sælge forsikringer og man så fortælller man har den så siger de pænt farvel og at de så ikke kan gi et bedre tilbud....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

XXSS

FrkT skriver:

Vi har alle vores forsikringer (bil, scooter, hunde, familie, rejse) samlet hos Tryg, og det er vi meget tilfredse med.

Før havde vi TopDanmark, og det var vi meget utilfredse med, så derfor skiftede vi.

Indtil videre har Tryg gjort alt de kunne for at gøre det billigst muligt for os, og jeg har flere gange modtaget opkald fra dem om at de havde en mulighed for en måde vi kunne gøre det billigere og bedre. Så dem vil jeg klart anbefale.

Dog tror jeg der findes en del mindre selskaber som er billigere, men for mig er det også vigtigt at man er trygge ved sit selskab - og det er vi 100% ved vores!

Tryg og Topdanmark er selskaber der er meget lig hinanden og begge de største på markedet og de kan reelt udbyde nogenlunde det samme. De kører tingene på to forskellige måder. Vores vennepar er i tryg begge to (som assurandør og leder).

MEN MEN derfor skal man altid sikre sig at være dækket korrekt ind.. og det ved jeg med sikkerhed, at ikke alle de "billigere" selskaber gør... Men man skal selvfølgelig også vide, hvad man skal lede efter.  Især hvis man er huskunde...

Jeg synes da bare at man skal tage det selskab, man har lyst til, sålænge de dækker det de skal og ikke først snyder kunderne når det går galt om det så hedder det ene eller det andet er fint for mig. Jeg havde tryg før jeg blev gift ind i Top og jeg har ikke haft problemer med nogle af dem.

Anmeld

14. august 2010

Skouboe

Trine89 skriver:

hej alle i skønne kvinder. 

Jah i dag fik jeg så endelig ryddet op i mine papire efter jeg er flytte til Nyborg og faldt over nogle gamle papire i blandt (bare rolig jeg slog mig ikke ).. 

fandt bl.a nogle papire på at min Heltids forsikring var blevet opsagt, helt tilbage i 2007  så jeg har sku gået rundt uden forsikring i 3 år. 

nu er sagen den at jeg jo så skal have lavet en forsikring og i sammen ombæring ville jeg også lave en indboforsikring til min kæreste og jeg (selvfølgelig en vi vil dele).. 

men ville høre hvor man kan få nogle gode men også til nogle fornuftigepenge. men hvor?? hva kan i anbefalde. har forsøgt at søge  lidt efter noget men syns sku ikke jeg sår'n rigtig kunne finde nogle priser.. 

håber nogen kan hjælpe mig?? 

Trine

http://www.forsikringsguiden.dk/Sider/default.aspx

Her kan du sammenligne priser og vilkår. Husk at kigge lidt på vilkårene og ikke kun priserne.

Anmeld

14. august 2010

XXSS

Skouboe skriver:

http://www.forsikringsguiden.dk/Sider/default.aspx

Her kan du sammenligne priser og vilkår. Husk at kigge lidt på vilkårene og ikke kun priserne.

Lige præcis

Anmeld

14. august 2010

Kløver

Trine89 skriver:

Jah i dag fik jeg så endelig ryddet op i mine papire efter jeg er flytte til Nyborg og faldt over nogle gamle papire i blandt (bare rolig jeg slog mig ikke ).. 

fandt bl.a nogle papire på at min Heltids forsikring var blevet opsagt, helt tilbage i 2007  så jeg har sku gået rundt uden forsikring i 3 år. 

nu er sagen den at jeg jo så skal have lavet en forsikring og i sammen ombæring ville jeg også lave en indboforsikring til min kæreste og jeg (selvfølgelig en vi vil dele).. 

men ville høre hvor man kan få nogle gode men også til nogle fornuftigepenge. men hvor?? hva kan i anbefalde. har forsøgt at søge  lidt efter noget men syns sku ikke jeg sår'n rigtig kunne finde nogle priser.. 

Trine

Tjenestemændendes forsikring er utrolig god, og den billigste, vi blev førhen, ringet op af forsikringsselskaber som ville give tilbud, men når vi sagde vi havde tjenestemændendes forsikring gennem tryg, ville de ikke tale mere med os, for ingen af dem kunne hamle op med deres priser.

det er måske en undersøgelse værd, og vi har altid været glade for vores forsikringer

Anmeld

14. august 2010

Noneother

Jeg har nykredit.

Hvis man er mellem 18 og 28 Kan man få Inbo/elektronik og rejseforsikring til ca. 1300 om året, med selvrisiko på 1700.-

Det synes jeg i hvert fald var en fair deal.

Anmeld

14. august 2010

Livas mor

Jeg er med i Bauta Forsikring (for sygeplejeelever og uddannet sygeplejersker).. Det er suåper billigt og de er meget hjælpsomme. Alt efter hvad du laver er der mange der har et forsikringsselskab tilknyttet eks. Lærerstandens for pædagoger o.lign.

Anmeld

14. august 2010

Ina33

Trine89 skriver:

Trine

Jeg synes du skal få en assurandør til at komme ud, og hjælpe dig med at få de forsikringer du har brug for.

Jeg har netop skiftet til Alm. Brand, forsikringerne er ikke billige men heller ikke dyre - og så er fordelen at jeg har valgt alle mine forsikringer uden selvrisiko.

Louise

Anmeld

14. august 2010

saxa

lærkes_mor skriver:

Jeg er medlem i lærestandens forsikring..

Men det kan man kun hvis man er lærer / pæd. / lærer-pæd.studerende (ved ikke om flere grupper hører under)

Men hvis en af jer er det er det billigt og GODT!

Når forsikringsselskaber ringer for ast sælge forsikringer og man så fortælller man har den så siger de pænt farvel og at de så ikke kan gi et bedre tilbud....

Ja det kan ikke gøres billigere..

Anmeld

14. august 2010

Pige2009

Malthesmoar skriver:

Hmmm jeg er ikke i Fagforening!?

Nej, men medlem af en af disse organisationer så. Se dette link 
https://www.runa.dk/runaexpress/site/runa

Min eks og jeg havde Runa og kunne kun være kunder der fordi han var medlem af Konstruktørforeningen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.