FrkT skriver:
Vi har alle vores forsikringer (bil, scooter, hunde, familie, rejse) samlet hos Tryg, og det er vi meget tilfredse med.
Før havde vi TopDanmark, og det var vi meget utilfredse med, så derfor skiftede vi.
Indtil videre har Tryg gjort alt de kunne for at gøre det billigst muligt for os, og jeg har flere gange modtaget opkald fra dem om at de havde en mulighed for en måde vi kunne gøre det billigere og bedre. Så dem vil jeg klart anbefale.
Dog tror jeg der findes en del mindre selskaber som er billigere, men for mig er det også vigtigt at man er trygge ved sit selskab - og det er vi 100% ved vores!
Tryg og Topdanmark er selskaber der er meget lig hinanden og begge de største på markedet og de kan reelt udbyde nogenlunde det samme. De kører tingene på to forskellige måder. Vores vennepar er i tryg begge to (som assurandør og leder).
MEN MEN derfor skal man altid sikre sig at være dækket korrekt ind.. og det ved jeg med sikkerhed, at ikke alle de "billigere" selskaber gør... Men man skal selvfølgelig også vide, hvad man skal lede efter. Især hvis man er huskunde...
Jeg synes da bare at man skal tage det selskab, man har lyst til, sålænge de dækker det de skal og ikke først snyder kunderne når det går galt om det så hedder det ene eller det andet er fint for mig. Jeg havde tryg før jeg blev gift ind i Top og jeg har ikke haft problemer med nogle af dem.
Anmeld