Billige forsikringer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.027 visninger
37 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Trine89

hej alle i skønne kvinder. 

Jah i dag fik jeg så endelig ryddet op i mine papire efter jeg er flytte til Nyborg og faldt over nogle gamle papire i blandt (bare rolig jeg slog mig ikke ).. 

fandt bl.a nogle papire på at min Heltids forsikring var blevet opsagt, helt tilbage i 2007  så jeg har sku gået rundt uden forsikring i 3 år. 

nu er sagen den at jeg jo så skal have lavet en forsikring og i sammen ombæring ville jeg også lave en indboforsikring til min kæreste og jeg (selvfølgelig en vi vil dele).. 

men ville høre hvor man kan få nogle gode men også til nogle fornuftigepenge. men hvor?? hva kan i anbefalde. har forsøgt at søge  lidt efter noget men syns sku ikke jeg sår'n rigtig kunne finde nogle priser.. 

håber nogen kan hjælpe mig?? 

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Pige2009

Hej Trine.

Prøv at tjekke denne side

K.h. Linda

Anmeld

12. august 2010

Malthesmoar

Trine89 skriver:

hej alle i skønne kvinder. 

Jah i dag fik jeg så endelig ryddet op i mine papire efter jeg er flytte til Nyborg og faldt over nogle gamle papire i blandt (bare rolig jeg slog mig ikke ).. 

fandt bl.a nogle papire på at min Heltids forsikring var blevet opsagt, helt tilbage i 2007  så jeg har sku gået rundt uden forsikring i 3 år. 

nu er sagen den at jeg jo så skal have lavet en forsikring og i sammen ombæring ville jeg også lave en indboforsikring til min kæreste og jeg (selvfølgelig en vi vil dele).. 

men ville høre hvor man kan få nogle gode men også til nogle fornuftigepenge. men hvor?? hva kan i anbefalde. har forsøgt at søge  lidt efter noget men syns sku ikke jeg sår'n rigtig kunne finde nogle priser.. 

håber nogen kan hjælpe mig?? 

Trine

Runa forsikring

Anmeld

12. august 2010

Trine89

Malthesmoar skriver:

Runa forsikring

Tak for tippet.. 

jeg undersøger straks sagen..

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

Malthesmoar skriver:

Runa forsikring

Dem kan man jo kun være kunde hos såfremt, man er medlem af en bestemt fagforening

Anmeld

12. august 2010

Trine89

Baagøe skriver:

Dem kan man jo kun være kunde hos såfremt, man er medlem af en bestemt fagforening

okey.. men jeg har heller ikke fået meldt mig ind i nogen endnu.. 

Anmeld

12. august 2010

Na-Wi

Tryg giver rabat når du køber mere end en forsikring Der har vi 2 forsikringer

Anmeld

12. august 2010

Trine89

Naannaa87 skriver:

uh jah, det havde jeg helt glemt, det findes jo også.. 

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

Ja, jeg har selv tryg, men de giver rabat alle steder og det er i det hele taget en fordel at samle alle forsikringer undet ét...

Anmeld

12. august 2010

pussepige

Gartnernes forsikring helt klart de er super billige.. Og har man bil er de ekstrem billige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.