Anonym skriver:
sorry men skal lige ud med lidt brok,.
jeg står og skal føde i starten af sep, så er der en veninde som inviter mig til 25 års fødselsdag i starten af oktober,
melder pænt fra, og siger at jeg ikek ville kunne overskue at skulle til fødselsdag med druk osv allerede, da jeg jo til den tid har et lille spædbarn.
hun flipper så total, og siger jeg er blevet herre kedelig, og at man sagtens kan drikke selvom man har et barn, men mit barn vil kun være knap en måned til den tid, og det vil jeg slet ikke kunne overskue,
nu siger hun så at så kan jeg da skride ad Hel... til da hun ikke gider have sådanne kedelige venner,
arg kan blive så tosset,
sorry mit brok ville bare lige ud med det
øhhhmmmm - læs dit indlæg igen og tænk lidt over det! 
Veninde? - jeg tror ikke, at der er nogle rigtige veninder, der taler sådan til sine såkaldte veninder.
Og helt ærlig så tror jeg bare slet ikke, at hun er samme sted i livet som dig - så hvis jeg nu havde været dig, så ville jeg overveje en ekstra gang om det overhovedet var en "veninde" og om jeg overhovedet gad at spilde min kostbare tid på denne person...!
Det lugter langt væk af at hun er meget umoden og at du nu bliver nødt til at tænke på dig selv, din lille familie og ikke sådan nogle skvathoveder som hende - det er bare min mening 
Anmeld