brok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

oo

wooooooow  hun sku da ha vasket sin mund med sæbe!! hold da op mand!

jeg er inviteret til min søsters fødselsdag/elevuddannelsesfærdighedsfest og min kusines 20 års fødselsdag i slutningen af august. jeg skal føde i midten af oktober, men jeg har meldt afbud til begge dele fordi jeg slet ikke kan overskue at komme fra sydfyn til københavn. sådan ER det bare, du skal passe på dit barn nu og dig selv og hvis hun synes venskabet skal afsluttes for så lidt, såe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

LC

Krammer til dig...

Hvor er det bare synd at have ondt, når man bare burde nyde sin graviditet. Jeg undgik heldigvis bækkenløsning, tilgengæld havde jeg alt andet...

jeg har veninder på ned til 22 år og de har alle være super forstående(Ihvertfald dem jeg stadig har), både når jeg har meldt fra til byture og de har også være meget gode til at jeg bare kunne komme med svar selvedagen, så jeg kunne se hvordan jeg lige havde inden jeg besluttede mig for om jeg skulle tage afsted eller bare ligge hjemme og kaste op...

Anmeld

11. august 2010

maria_wlt

Ud til højre med hende... Og det med at bliver kedelig, så kan du sige til hende at det hedder.. A N S V A R... intet normalt menneske sidder og drikker hvis man ammer, eller har barnet med til en druk fest.. HALLOOOO... 

Du behøver ikke ha nogen former for dårlig samvittighed....

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Emilie Sarah skriver:

jeg skal føde den 22 august og blevet inviteret til polteraben i weekenden, samt bryllup og familie fest samt 18 års fødselsdag den 28 august ..

Så jeg vil også gerne brokke mig lidt

du sørme velkommen(; jo flere jo beder hihi

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

wooooooow  hun sku da ha vasket sin mund med sæbe!! hold da op mand!

jeg er inviteret til min søsters fødselsdag/elevuddannelsesfærdighedsfest og min kusines 20 års fødselsdag i slutningen af august. jeg skal føde i midten af oktober, men jeg har meldt afbud til begge dele fordi jeg slet ikke kan overskue at komme fra sydfyn til københavn. sådan ER det bare, du skal passe på dit barn nu og dig selv og hvis hun synes venskabet skal afsluttes for så lidt, såe...

skal også til barnedåb her i weekenden, og har sagt ja til at komme da jeg bliver hentet og bragt og det ikke er særlig lang tid jeg skal være der, og det er meget tættere på,

den 25 års fødselsdag er 250 km væk fra mig, og syntes det er for langt at kører, og for lang tid allerede at skulle være væk fra sit barn

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

LC skriver:

Krammer til dig...

Hvor er det bare synd at have ondt, når man bare burde nyde sin graviditet. Jeg undgik heldigvis bækkenløsning, tilgengæld havde jeg alt andet...

jeg har veninder på ned til 22 år og de har alle være super forstående(Ihvertfald dem jeg stadig har), både når jeg har meldt fra til byture og de har også være meget gode til at jeg bare kunne komme med svar selvedagen, så jeg kunne se hvordan jeg lige havde inden jeg besluttede mig for om jeg skulle tage afsted eller bare ligge hjemme og kaste op...

har heldigvis nogle stykker tilbage som er forstående, men mange har ikek været forstående selvom de´har været fra 23-29 år,

men klare mig med dem jeg har, (;

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Ud til højre med hende... Og det med at bliver kedelig, så kan du sige til hende at det hedder.. A N S V A R... intet normalt menneske sidder og drikker hvis man ammer, eller har barnet med til en druk fest.. HALLOOOO... 

Du behøver ikke ha nogen former for dårlig samvittighed....

har heller ikke dårlig samvittighed, blev bare sur over hun ikke kunne forstå det, og lidt ked af det da det betyder at jeg har mistet endnu en veninde

Anmeld

11. august 2010

Sabina92

Du kan da godt tage med et par timer uden at drikke der er vel ingen der siger du skal

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Sabina92 skriver:

Du kan da godt tage med et par timer uden at drikke der er vel ingen der siger du skal

der er 250 km der ned, og har ikek selv bil, det betyder jeg skal tage tog, og det kan ikke betale sig

Anmeld

11. august 2010

Sabina92

Anonym skriver:

der er 250 km der ned, og har ikek selv bil, det betyder jeg skal tage tog, og det kan ikke betale sig

Det er så en anden side af sagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.