brok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
35 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Anonym trådstarter

sorry men skal lige ud med lidt brok,.

jeg står og skal føde i starten af sep, så er der en veninde som inviter mig til 25 års fødselsdag i starten af oktober,

melder pænt fra, og siger at jeg ikek ville kunne overskue at skulle til fødselsdag med druk osv allerede, da jeg jo til den tid har et lille spædbarn.

hun flipper så total, og siger jeg er blevet herre kedelig, og at man sagtens kan drikke selvom man har et barn, men mit barn vil kun være knap en måned til den tid, og det vil jeg slet ikke kunne overskue,

nu siger hun så at så kan jeg da skride ad Hel... til da hun ikke gider have sådanne kedelige venner,

arg kan blive så tosset,

sorry mit brok ville bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

eirene

Hmm.. spørgsmålet er vel om du vil have en veninde der opfører sig sådan?

Kram til dig og synes du er i din gode ret til at være "kedelig" når du næsten lige har født.

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

eirene skriver:

Hmm.. spørgsmålet er vel om du vil have en veninde der opfører sig sådan?

Kram til dig og synes du er i din gode ret til at være "kedelig" når du næsten lige har født.

det er rigtig, troede bare folk ville forstå, men sørme ikke alle der gør. desværre,

men vil også bestemt syntes jeg har ret til at være lidt små kedelig(; men man bliver bare godt sur over sådanne kommentar

Anmeld

11. august 2010

Englebisse

Anonym skriver:

sorry men skal lige ud med lidt brok,.

jeg står og skal føde i starten af sep, så er der en veninde som inviter mig til 25 års fødselsdag i starten af oktober,

melder pænt fra, og siger at jeg ikek ville kunne overskue at skulle til fødselsdag med druk osv allerede, da jeg jo til den tid har et lille spædbarn.

hun flipper så total, og siger jeg er blevet herre kedelig, og at man sagtens kan drikke selvom man har et barn, men mit barn vil kun være knap en måned til den tid, og det vil jeg slet ikke kunne overskue,

nu siger hun så at så kan jeg da skride ad Hel... til da hun ikke gider have sådanne kedelige venner,

arg kan blive så tosset,

sorry mit brok ville bare lige ud med det

Her har du så fået bekræftet at hun ikke er vær at samle på. Rigtige veninder og venner ville jo have forståelse hvis man ikke har overskud til at komme med et til fest når man har et spædbarn. Især hvis det er drukfest som det jo lyder som om. Det havde jo været noget andet hvis det var fest hvor der også kom andre med børn.

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Englebisse skriver:

Her har du så fået bekræftet at hun ikke er vær at samle på. Rigtige veninder og venner ville jo have forståelse hvis man ikke har overskud til at komme med et til fest når man har et spædbarn. Især hvis det er drukfest som det jo lyder som om. Det havde jo været noget andet hvis det var fest hvor der også kom andre med børn.

ja det har jeg,
man finder godt nok ud af hvem der er værd at samle på  og hvem der ikke er når man er gravid, puha, man kan miste mange "venner"

Anmeld

11. august 2010

LC

Seriøst, hun er jo direkte respektløs... Var ikke en jeg gad være veninder med.

Går ud fra hun ikke selv har børn, ellers ville hun kunne sætte sig i dit sted.. Uden at skræmme dig, så døjede jeg med smerter 2 måneder efter jeg havde født og kunne ingenting, ikke at det er normalt, mange har det væsentligt bedre, men man har bare ikke overskudet til det.

Tænker lidt at hvis hun ikke kan forstå det nu, så finder hun heller ikke ud af det i fremtiden, for har man barn så er det kun når man har en der kan passe barnet at man en sjælden gang får tid til en bytur, og ikke hver weekend.. Sådan er det bare, det må hun indse ellers drop hende, synes ikke hun er en rigtig veninde hvis ikke hun kan forstå at du ikke kan tage på druk..

Anmeld

11. august 2010

Englebisse

Anonym skriver:

ja det har jeg,
man finder godt nok ud af hvem der er værd at samle på  og hvem der ikke er når man er gravid, puha, man kan miste mange "venner"

Ja det finder du også ud af efterfølgende. Men så kommer der også mange nye til 

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Englebisse skriver:

Ja det finder du også ud af efterfølgende. Men så kommer der også mange nye til 

ja det rigtig, heldigvis(;

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

LC skriver:

Seriøst, hun er jo direkte respektløs... Var ikke en jeg gad være veninder med.

Går ud fra hun ikke selv har børn, ellers ville hun kunne sætte sig i dit sted.. Uden at skræmme dig, så døjede jeg med smerter 2 måneder efter jeg havde født og kunne ingenting, ikke at det er normalt, mange har det væsentligt bedre, men man har bare ikke overskudet til det.

Tænker lidt at hvis hun ikke kan forstå det nu, så finder hun heller ikke ud af det i fremtiden, for har man barn så er det kun når man har en der kan passe barnet at man en sjælden gang får tid til en bytur, og ikke hver weekend.. Sådan er det bare, det må hun indse ellers drop hende, synes ikke hun er en rigtig veninde hvis ikke hun kan forstå at du ikke kan tage på druk..

nej hun har ikke børn selv..
men syntes næsten at en som bliver 25 år burde være lidt mere moden og forstående, men har kvittet hende, da jeg ikke gider at skulle kæmpe for et venskab på denne måde,

jeg har også været "kedelig" i min gravidtet, da jeg har slem bækkenløsning, og sidder faktisk i kørerstol pga det;(

Anmeld

11. august 2010

Emilie Sarah

jeg skal føde den 22 august og blevet inviteret til polteraben i weekenden, samt bryllup og familie fest samt 18 års fødselsdag den 28 august ..

Så jeg vil også gerne brokke mig lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.