hvor heldig har man lov at være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

oo

woooow! jeg skal da godt nok liiiige i h&m imorgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

hun sagde 500.. 2 gange!

Okay - Skønt Skønt Skønt. Du har været heldig beløbet står på bagsiden af gavekortet. Vi fik et på 50 kr.

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rollo skriver:

Okay - Skønt Skønt Skønt. Du har været heldig beløbet står på bagsiden af gavekortet. Vi fik et på 50 kr.

hmm.. der står godt nok også 50 kr. bagpå vores

Må ind og tale med samme ekspedient i morgen! Vil da have mine 500 kr når hun har sagt det

ærgelig fejl at lave! Hun sagde det til virkelig mange!

Anmeld

9. august 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

hmm.. der står godt nok også 50 kr. bagpå vores

Må ind og tale med samme ekspedient i morgen! Vil da have mine 500 kr når hun har sagt det

ærgelig fejl at lave! Hun sagde det til virkelig mange!

Ja prøv da det. Her sagde de 50 kr og det stod også på et skilt ved kassen. Held og lykke i morgen, Håber du får et på 500

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rollo skriver:

Ja prøv da det. Her sagde de 50 kr og det stod også på et skilt ved kassen. Held og lykke i morgen, Håber du får et på 500

tak... gør jeg sikkert ikke Men et eller andet sted er det jo dere problem når hun siger 500 kr

Jeg forsøger... 50 kr er da bestemt også fint

Anmeld

13. august 2010

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

Ej, I skal altså lige høre hvor mega heldig jeg har været i dag..

Jeg var i h&m for at købe et par småting til prinsessen og da jeg har betalt og hiver mit dankort op af maskinen rækker ekspedienten mig bonen og et kort og siger: "du får også lige et gavekort på 500 kr. Det kan du bruge på børnetøj i hele næste uge" og stikker mig et stort smil Jeg blev fuldstændig paf, stirrede vist bare fra hende og ned til kortet og fik til sidst fremstammet et: "øhm... tak" og gik ud af butikken hvor Daniel stod med barnevognen...

Vi mødtes så med min mor kort tid efter og hun gik ind i h&m for at købe en natdragt til Laura (som hun havde kigget på i går, men først ville købe når vi var med)... Hun fik så OGSÅ et gavekort på 500 kr...

Så nu har jeg 1000 (!!!!!!!) kr jeg skal bruge på børnetøj i næste uge!

Knus Caroline - mega glad!

Var det virkelig 500,-?? Jeg fik det også, men det var altså kun 50,-.. Og hun sagde at det kørte alle H&M med i den uge!?

Anmeld

13. august 2010

Kruse90

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

Ej, I skal altså lige høre hvor mega heldig jeg har været i dag..

Jeg var i h&m for at købe et par småting til prinsessen og da jeg har betalt og hiver mit dankort op af maskinen rækker ekspedienten mig bonen og et kort og siger: "du får også lige et gavekort på 500 kr. Det kan du bruge på børnetøj i hele næste uge" og stikker mig et stort smil Jeg blev fuldstændig paf, stirrede vist bare fra hende og ned til kortet og fik til sidst fremstammet et: "øhm... tak" og gik ud af butikken hvor Daniel stod med barnevognen...

Vi mødtes så med min mor kort tid efter og hun gik ind i h&m for at købe en natdragt til Laura (som hun havde kigget på i går, men først ville købe når vi var med)... Hun fik så OGSÅ et gavekort på 500 kr...

Så nu har jeg 1000 (!!!!!!!) kr jeg skal bruge på børnetøj i næste uge!

Knus Caroline - mega glad!

årh hvor er det fedt.
Hvordan kan det dig være?

Anmeld

13. august 2010

Argh, kan se du er blevet gjort opmærksom på det!

Anmeld

13. august 2010

klmf

Hvordan gik det så med det gavekort??

Anmeld

13. august 2010

Annesofie.

jeg købte for 120 den anden dag i Skive og fik kun 50 kr på gavekort .. men det er bedre end ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.