hvor heldig har man lov at være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

er det rigtigt? Ej hvor underligt.. hvad er der med dig og det her område, søde!? Når nu du kender så mange og kommer her i tide og utide, så kunne du godt lige ta' at bo her i stedet for helt derinde i storbyen

men skisme da dejligt lige at have 1000 kr til babyshopping... yay!

Og jeg som overvejede om jeg nu også havde fortjent at købe lidt til hende... det viste sig jo at være en rigtig god forretning

Ja, hun bor godt nok herinde, men har arbejdet i sko forretningen inde ved siden af. Rykkede så ind til H&M som hun savnede at arbejde for.

Hehe, ja jeg gad faktisk godt bo deroppe, men ved ikke helt med manden. Måske hvis du liige skaffer sådan en bolig som i bor i .

Meeen, elsker nu at bo i City, så skulle vende mig til det, men dejligt ville det være med venner og fam. tættere på.

Min bror boede på Østerbro før, men de flyttede så i April...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
NR3ønskebarn skriver:

Nej det kan jeg skam godt forstå Synes godt at babyer må være babyer LIDT længere tid end kun et år hehe... Det er da meget hun kan allerede Smiler.... Men dygtig pige Har du tænkt dig at skulle have flere efter hende ? Siger ikke lige nu.... Men en gang i fremtiden Jeg skal helt klart have flere end den bette jeg har i maven nu Smiler...

Knus

ork ja.. vi skal have MINDST én mere! forhåbentlig også 2, måske 3

Men vi venter nok lige 2 års tid før den næste

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Alexis skriver:

Ja, hun bor godt nok herinde, men har arbejdet i sko forretningen inde ved siden af. Rykkede så ind til H&M som hun savnede at arbejde for.

Hehe, ja jeg gad faktisk godt bo deroppe, men ved ikke helt med manden. Måske hvis du liige skaffer sådan en bolig som i bor i .

Meeen, elsker nu at bo i City, så skulle vende mig til det, men dejligt ville det være med venner og fam. tættere på.

Min bror boede på Østerbro før, men de flyttede så i April...

der er faktisk en del til salg her på vejen og nabovejen... Kunne godt forestille mig nogen af dem kunne være interesserede i at leje deres hus ud, for de er ikke til at få solgt lige nu! ØJ kunne da være mega hyggeligt hvis I boede her!!!!!

Anmeld

9. august 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

ork ja.. vi skal have MINDST én mere! forhåbentlig også 2, måske 3

Men vi venter nok lige 2 års tid før den næste

Hehe ok Der skal i hvert fald osse en mere her til Måske to Men det skal osse vente i hvert fald et års tid mindst før vi skal til den igen når baby er født hihi... Kan bare ikke få nok af små bebser altså

Knus

Anmeld

9. august 2010

Moderator

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ok Der skal i hvert fald osse en mere her til Måske to Men det skal osse vente i hvert fald et års tid mindst før vi skal til den igen når baby er født hihi... Kan bare ikke få nok af små bebser altså

Knus

næh, de er dejlige, de små pus

Vi har altid sagt vi gerne vil have 2 eller 3 børn. Men hvornår de kommer ved vi ikke Vi planlægger umiddelbart 2-3 år mellem dem, men det er jo i sidste ende ikke os der bestemmer hvornår de dukker op

Anmeld

9. august 2010

A.

ej hvor vild tro nok at jeg vil ringe til kundeservice og høre dem ad om det er i alle butikker

Anmeld

9. august 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

næh, de er dejlige, de små pus

Vi har altid sagt vi gerne vil have 2 eller 3 børn. Men hvornår de kommer ved vi ikke Vi planlægger umiddelbart 2-3 år mellem dem, men det er jo i sidste ende ikke os der bestemmer hvornår de dukker op

Nej det er nemlig ikke os som bestemmer hvornår baby dukker op hehe... Og det er osse en god aldersforskel mellem dem selv er der i hvert fald to år imellem mine piger

Anmeld

9. august 2010

Moderator

A. skriver:

ej hvor vild tro nok at jeg vil ringe til kundeservice og høre dem ad om det er i alle butikker

ja, gør da det, søde! Gider du så også spørge dem om gavekortet kun kan bruges i den butik det er udstedt eller om det kan bruges i alle!?

Anmeld

9. august 2010

Mor til L&S

Hej søde.
Er du sikker på at det er et gavekort på 500 kr. Læste i h&m i dag at de gav et gavekort på 50 kr hvis man købte for mindst 99 kr.

Knus

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Rollo skriver:

Hej søde.
Er du sikker på at det er et gavekort på 500 kr. Læste i h&m i dag at de gav et gavekort på 50 kr hvis man købte for mindst 99 kr.

Knus

hun sagde 500.. 2 gange!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.