hvor heldig har man lov at være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.072 visninger
45 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser!

Ej, I skal altså lige høre hvor mega heldig jeg har været i dag..

Jeg var i h&m for at købe et par småting til prinsessen og da jeg har betalt og hiver mit dankort op af maskinen rækker ekspedienten mig bonen og et kort og siger: "du får også lige et gavekort på 500 kr. Det kan du bruge på børnetøj i hele næste uge" og stikker mig et stort smil Jeg blev fuldstændig paf, stirrede vist bare fra hende og ned til kortet og fik til sidst fremstammet et: "øhm... tak" og gik ud af butikken hvor Daniel stod med barnevognen...

Vi mødtes så med min mor kort tid efter og hun gik ind i h&m for at købe en natdragt til Laura (som hun havde kigget på i går, men først ville købe når vi var med)... Hun fik så OGSÅ et gavekort på 500 kr...

Så nu har jeg 1000 (!!!!!!!) kr jeg skal bruge på børnetøj i næste uge!

Knus Caroline - mega glad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

motterhea

Nice

Jeg var 30 kr fra at få en på en 50'er

Anmeld

9. august 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

Ej, I skal altså lige høre hvor mega heldig jeg har været i dag..

Jeg var i h&m for at købe et par småting til prinsessen og da jeg har betalt og hiver mit dankort op af maskinen rækker ekspedienten mig bonen og et kort og siger: "du får også lige et gavekort på 500 kr. Det kan du bruge på børnetøj i hele næste uge" og stikker mig et stort smil Jeg blev fuldstændig paf, stirrede vist bare fra hende og ned til kortet og fik til sidst fremstammet et: "øhm... tak" og gik ud af butikken hvor Daniel stod med barnevognen...

Vi mødtes så med min mor kort tid efter og hun gik ind i h&m for at købe en natdragt til Laura (som hun havde kigget på i går, men først ville købe når vi var med)... Hun fik så OGSÅ et gavekort på 500 kr...

Så nu har jeg 1000 (!!!!!!!) kr jeg skal bruge på børnetøj i næste uge!

Knus Caroline - mega glad!

Ej du er sq da super heldig Tillykke med det Er det noget som ALLE H&Ms butikker gør eller og hvornår er det de gør det? .. Nu er jeg da blevet helt nysgerrig hihi...

Knus Sussie 26+0

Anmeld

9. august 2010

Banditten´s mor

Fedt!!

Hvorfor fik du det??

Jeg må da osse i H&M, hvis de giver gavekort væk.

Anmeld

9. august 2010

Moderator

NR3ønskebarn skriver:

Ej du er sq da super heldig Tillykke med det Er det noget som ALLE H&Ms butikker gør eller og hvornår er det de gør det? .. Nu er jeg da blevet helt nysgerrig hihi...

Knus Sussie 26+0

ved det ikke... Men man fik et gavekort på 500 kr hvis man købte for mere end 99 kr (fandt jeg ud af bagefter)... Det stod ingen steder, så jeg blev virkelig overrasket og tænkte at det da nok måtte være pis Skulle lige til at spørge om det var skjult kamera haha!

(Det var i øvrigt h&m i Hørsholm)

Anmeld

9. august 2010

Moderator

sylvestersmor skriver:

Fedt!!

Hvorfor fik du det??

Jeg må da osse i H&M, hvis de giver gavekort væk.

fordi jeg købte for mere end 99 kr

ved ikke om det er alle h&m der bare sådan smider penge om sig... fnis

Anmeld

9. august 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

ved det ikke... Men man fik et gavekort på 500 kr hvis man købte for mere end 99 kr (fandt jeg ud af bagefter)... Det stod ingen steder, så jeg blev virkelig overrasket og tænkte at det da nok måtte være pis Skulle lige til at spørge om det var skjult kamera haha!

(Det var i øvrigt h&m i Hørsholm)

Ej hvor dejligt Lyder da som om det er noget jeg skal undersøge Smiler.... Kunne da være MEGA sejt hvis man fik et gavekort på 500 kr osse Men hvor meget købte du så for ?

Knus

Anmeld

9. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

fordi jeg købte for mere end 99 kr

ved ikke om det er alle h&m der bare sådan smider penge om sig... fnis

Åh, min skønne veninde arb. i H&M Hørsholm. Skulle jeg da lige have vidst, så var jeg da dumpet forbi hende og købt lidt ind...

Anmeld

9. august 2010

Moderator

NR3ønskebarn skriver:

Ej hvor dejligt Lyder da som om det er noget jeg skal undersøge Smiler.... Kunne da være MEGA sejt hvis man fik et gavekort på 500 kr osse Men hvor meget købte du så for ?

Knus

tror jeg købte for 130 eller sådan noget.. ikke ret meget

Men ja.. undersøg det da lige!

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Alexis skriver:

Åh, min skønne veninde arb. i H&M Hørsholm. Skulle jeg da lige have vidst, så var jeg da dumpet forbi hende og købt lidt ind...

er det rigtigt? Ej hvor underligt.. hvad er der med dig og det her område, søde!? Når nu du kender så mange og kommer her i tide og utide, så kunne du godt lige ta' at bo her i stedet for helt derinde i storbyen

men skisme da dejligt lige at have 1000 kr til babyshopping... yay!

Og jeg som overvejede om jeg nu også havde fortjent at købe lidt til hende... det viste sig jo at være en rigtig god forretning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.