hvor heldig har man lov at være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

tror jeg købte for 130 eller sådan noget.. ikke ret meget

Men ja.. undersøg det da lige!

Ja ok Jamen det vil jeg da i hvert fald gøre så hihi... Ved ikke om det er hver gang de gør det eller om det kun lige er en periode de har det... Og nej det var da ikke vildt mange penge du brugte derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
NR3ønskebarn skriver:

Ja ok Jamen det vil jeg da i hvert fald gøre så hihi... Ved ikke om det er hver gang de gør det eller om det kun lige er en periode de har det... Og nej det var da ikke vildt mange penge du brugte derinde

hvad jeg kunne forstå er det kun i den her uge, og pengene skal bruges i næste uge... noget med en levenrandør! Tænkte jeg ikke ville spørge for meget! Tænk hvis de ombestemte sig haha.. Ej, jeg overhørte de sagde det da kvinden bag mig skulle betale

Anmeld

9. august 2010

<3

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

Ej, I skal altså lige høre hvor mega heldig jeg har været i dag..

Jeg var i h&m for at købe et par småting til prinsessen og da jeg har betalt og hiver mit dankort op af maskinen rækker ekspedienten mig bonen og et kort og siger: "du får også lige et gavekort på 500 kr. Det kan du bruge på børnetøj i hele næste uge" og stikker mig et stort smil Jeg blev fuldstændig paf, stirrede vist bare fra hende og ned til kortet og fik til sidst fremstammet et: "øhm... tak" og gik ud af butikken hvor Daniel stod med barnevognen...

Vi mødtes så med min mor kort tid efter og hun gik ind i h&m for at købe en natdragt til Laura (som hun havde kigget på i går, men først ville købe når vi var med)... Hun fik så OGSÅ et gavekort på 500 kr...

Så nu har jeg 1000 (!!!!!!!) kr jeg skal bruge på børnetøj i næste uge!

Knus Caroline - mega glad!

Nice!

Anmeld

9. august 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

hvad jeg kunne forstå er det kun i den her uge, og pengene skal bruges i næste uge... noget med en levenrandør! Tænkte jeg ikke ville spørge for meget! Tænk hvis de ombestemte sig haha.. Ej, jeg overhørte de sagde det da kvinden bag mig skulle betale

Nå ok Hehe... Ja det er sq lækkert når de gør sådan noget og man så bliver helt overrasket Smiler...

Anmeld

9. august 2010

Moderator

NR3ønskebarn skriver:

Nå ok Hehe... Ja det er sq lækkert når de gør sådan noget og man så bliver helt overrasket Smiler...

ja, jeg blev virkelig paf

og at min mor så også fik et gavekort som hun gav videre til mig gør da bare slet ikke noget

Jeg tror dog jeg vil købe større størrelser end hun bruger nu, for vi har lige fundet hele sækken med den rigtige størrelse... Men det er jo også skønt at kunne gå rundt og vælge og vrage og vide det er dem selv der betaler det

Anmeld

9. august 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

ja, jeg blev virkelig paf

og at min mor så også fik et gavekort som hun gav videre til mig gør da bare slet ikke noget

Jeg tror dog jeg vil købe større størrelser end hun bruger nu, for vi har lige fundet hele sækken med den rigtige størrelse... Men det er jo også skønt at kunne gå rundt og vælge og vrage og vide det er dem selv der betaler det

Ja jeg kan godt forstå du blev helt paf da hehe... Ja jeg har jo osse tror jeg 3 sække med børne/baby tøj til min ældste datter... hehe... Og ja det er skønt at gå og vælge og vrage hihi.. Hvor gammel er det nu din datter er nu ?

Knus

Anmeld

9. august 2010

Moderator

NR3ønskebarn skriver:

Ja jeg kan godt forstå du blev helt paf da hehe... Ja jeg har jo osse tror jeg 3 sække med børne/baby tøj til min ældste datter... hehe... Og ja det er skønt at gå og vælge og vrage hihi.. Hvor gammel er det nu din datter er nu ?

Knus

hun bliver 6 mdr om 8 dage

Anmeld

9. august 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

hun bliver 6 mdr om 8 dage

Hehe kan forstå på dig at du synes hun vokser LIDT for hurtigt? Sådan har jeg det nemlig osse med mine to hihi...

Anmeld

9. august 2010

Moderator

NR3ønskebarn skriver:

Hehe kan forstå på dig at du synes hun vokser LIDT for hurtigt? Sådan har jeg det nemlig osse med mine to hihi...

jamen jeg forstår slet ikke hvor tiden er blevet af!? Min lille bitte baby er jo kæmpe stor allerede! Og hun drøner bare derudaf... Altså, hun øver sig i at kravle (går faktisk ret godt), hun sidder selv, hun træner stemme alt hvad hun kan, er blevet mega god til at kaste med tingene (inkl. en ske med grød i dag.. hmm!!!) Jeg forstår det ikke... det er jo ikke så længe siden hun blev lagt hos mig for aller første gang

Anmeld

9. august 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

jamen jeg forstår slet ikke hvor tiden er blevet af!? Min lille bitte baby er jo kæmpe stor allerede! Og hun drøner bare derudaf... Altså, hun øver sig i at kravle (går faktisk ret godt), hun sidder selv, hun træner stemme alt hvad hun kan, er blevet mega god til at kaste med tingene (inkl. en ske med grød i dag.. hmm!!!) Jeg forstår det ikke... det er jo ikke så længe siden hun blev lagt hos mig for aller første gang

Nej det kan jeg skam godt forstå Synes godt at babyer må være babyer LIDT længere tid end kun et år hehe... Det er da meget hun kan allerede Smiler.... Men dygtig pige Har du tænkt dig at skulle have flere efter hende ? Siger ikke lige nu.... Men en gang i fremtiden Jeg skal helt klart have flere end den bette jeg har i maven nu Smiler...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.