Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
For det første så ser den test positiv ud
For det andet så er det bestemt ikke umuligt, jeg har ikke fået min mens siden min SA den 24/6. Og nu er jeg 6+6 i dag ^^
Så positive tanker er en god hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: For det første så ser den test positiv ud For det andet så er det bestemt ikke umuligt, jeg har ikke fået min mens siden min SA den 24/6. Og nu er jeg 6+6 i dag ^^ Så positive tanker er en god hjælp
tillykke med det ;D
og at du er blevet mor..
mh.. ja den var negativ igår.. positiv i sidste uge både mandag og fredag.. og fårhådenlig positiv igen idag hvis jeg tester.. er ved at miste modet..! );
ZamanogDania skriver: det jeg ked af at høre.. men næste gang skal det nok blive positiv.
det jeg ked af at høre.. men næste gang skal det nok blive positiv.
den er sku mere positiv end negativ.. tester jeg idag er den garanteret positiv igen igen.. det er bare TRÆLS! );
ZamanogDania skriver: Jeg synes altså du skal til lægen og får den tjekket.
Jeg synes altså du skal til lægen og får den tjekket.
har fået bestilt tid (;
så må der håbes lidt ;D
vlauratraasdahl skriver: har fået bestilt tid (; så må der håbes lidt ;D
Det er noget af en gyser. Hepper løs
Alexis skriver: Det er noget af en gyser. Hepper løs
haha netop (;
vlauratraasdahl skriver: haha netop (;
er godt nok også spændt hvornår har du tid, håber ik der går alt for længe
Maja84 skriver: er godt nok også spændt hvornår har du tid, håber ik der går alt for længe
nææ et fint billede.
langt er du hene?;D
har først en tid fredag.. hun havde ikke tid før );
men tester i morgen (:
vlauratraasdahl skriver: nææ et fint billede. langt er du hene?;D har først en tid fredag.. hun havde ikke tid før ); men tester i morgen (:
uh bliver så spændende
På mit billede er den lille 9+0 og er nu 11+2, så varer ikke så længe før jeg skal til nakkefold
Skriv endelig og vis gerne billede af den forhåbentligt meget tydelige positive test du får i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128