graviditetstest svag positiv ???!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Mutti2B

vlauratraasdahl skriver:

uh.. så du mener da chancen er størst?

hmm.. ville gerne smide billedet ind af testen.. men det bare rigtig svært at få øje på stregen - selvom jeg kan SE den !!!

- og manden plejer at være kritisk ang. de test men han sagde der var en svag streg ;D

Der er da en rigtig go chance

Ned til lægen med dig så du kan finde ud af om der gemmer sig en bebs i din mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

densmukkeline

Mutti2B skriver:

Der er da en rigtig go chance

Ned til lægen med dig så du kan finde ud af om der gemmer sig en bebs i din mave

så kan det jo ikke gå for langsomt da ;D

så må hun da hellere lige givet mig et grønt lys og et tillykke samtidig hehe ;D! ville da være helt perfekt !

Anmeld

9. august 2010

densmukkeline

vlauratraasdahl skriver:

hej piger!

kan en graviditetstest måle gamle gravidites hormoner hvis ens HCG er under 25? det siges mange steder at den ikke kan.

kan den være god nok og allerede være gravid på ny?

det er over en måned siden jeg fik en MA.. og onsdag d.28 juli var HCG niveauet på 25.. og nu er den jo under..? hvad siger i piger?? er så forvirret..

test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2010

Lillefe

vlauratraasdahl skriver:

test

Den ser sku god nok ud!! den er lige så tydelig som min var tillykke !

Anmeld

9. august 2010

densmukkeline

Perl skriver:

Den ser sku god nok ud!! den er lige så tydelig som min var tillykke !

hmm .. det lyder helt til at være gode tegn ..

men du skal tænke på jeg ikke kender min cyklus ovenpå den spontane.. men det var også d. 2 juli det skete.. og længe siden min blødning tog af.. så måske er det hormonerne endnu ?

men har IKKE haft min mens siden aborten <3

men hvorvidt det hormnerne ved jeg så ikke når mit Hcg er meget lavt nu hvis den var på 25 for to uger siden .. så ved ikke om den stadig er slået ud på testen der.. men den er tydeliger end billedet.. så det ligner det stiger det hormon ;D?

Anmeld

9. august 2010

densmukkeline

men stregerne burde ikke være tydeliger..

Anmeld

9. august 2010

Lillefe

vlauratraasdahl skriver:

hmm .. det lyder helt til at være gode tegn ..

men du skal tænke på jeg ikke kender min cyklus ovenpå den spontane.. men det var også d. 2 juli det skete.. og længe siden min blødning tog af.. så måske er det hormonerne endnu ?

men har IKKE haft min mens siden aborten <3

men hvorvidt det hormnerne ved jeg så ikke når mit Hcg er meget lavt nu hvis den var på 25 for to uger siden .. så ved ikke om den stadig er slået ud på testen der.. men den er tydeliger end billedet.. så det ligner det stiger det hormon ;D?

Du er sikker på der ikke var mere end en derinde?? jeg tænker bare det kunne jo være en mulighed..

Anmeld

9. august 2010

densmukkeline

Perl skriver:

Du er sikker på der ikke var mere end en derinde?? jeg tænker bare det kunne jo være en mulighed..

nej for så havde jordmoderen jo set to blink. );MEN.. det kunne jo også sket jeg er blevet gravid på ny og hormonerne er bedre at teste nu, fordi kroppen lige har været gravid måske men det er de skide Hcg hormoner jeg tøver lidt over );men tror absoute ikke at testen reager mere på de stoffer..for det er tallet for lavt til vil jeg tro ;Dmå vente og se

Anmeld

9. august 2010

Lillefe

vlauratraasdahl skriver:

nej for så havde jordmoderen jo set to blink. );MEN.. det kunne jo også sket jeg er blevet gravid på ny og hormonerne er bedre at teste nu, fordi kroppen lige har været gravid måske men det er de skide Hcg hormoner jeg tøver lidt over );men tror absoute ikke at testen reager mere på de stoffer..for det er tallet for lavt til vil jeg tro ;Dmå vente og se

spændende krydser fingre

Anmeld

9. august 2010

densmukkeline

så kan vi gøre det sammen ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.