graviditetstest svag positiv ???!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

36.469 visninger
61 svar
0 synes godt om
8. august 2010

densmukkeline

hej piger!

kan en graviditetstest måle gamle gravidites hormoner hvis ens HCG er under 25? det siges mange steder at den ikke kan.

kan den være god nok og allerede være gravid på ny?

det er over en måned siden jeg fik en MA.. og onsdag d.28 juli var HCG niveauet på 25.. og nu er den jo under..? hvad siger i piger?? er så forvirret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Mikkelmusen

jeg har aldrig haft en ma men jeg tror ikke den kan måle det når det var så lavt og det er over 1 uge siden. Men jeg vil ikke hænges op på det.

Anmeld

8. august 2010

densmukkeline

hmm okey .. (;

Anmeld

8. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

nogle teste kan godt vise udslag med en urin-koncentration på under 25 enheder...

Testene bliver mere og mere sentitive og nogle kan, så vidt jeg er orienteret, måle helt ned til 10...

Tror ikke den vil kunne måle hcg i din urin længere hvis blodkoncentrationen var på 25 for 1½ uge siden. Der udskilles jo mindre i urinen end der er i blodet

Knus Caroline

Anmeld

8. august 2010

densmukkeline

det er den samme test jeg har udført hele tiden ( valmed).. og for to uger siden var den svag positiv og dagen efter knald negativ????

- og nu er den svag positiv.. hm? synes bare det lidt vildt hvis den skulle reager endnu.. skulle gerne være langt nede nu da.. på tirsdag er det to hele uger siden den, lå på 25.. og på en uge faldt den fra 73 til 25.. hmmm.!

Anmeld

8. august 2010

densmukkeline

jeg har også haft en smule spændinger i maven igår og idag!! og nogle hurtige stik i den ene bryst, og en enkel forfærdelig fornemmelse af jeg sku kaste op efter maden i aftes!

Anmeld

8. august 2010

Mikkelmusen

Måske er der gevinst igen? Prøv at tage en ny om nogle dage og se hvad den siger.

Anmeld

8. august 2010

densmukkeline

jeg overvejer tage den sidste i morgen (;

så har jeg mistet gnisten indenfor tester ;D

men jeg har aldrig været særlig god til at lave gode streger selv da jeg var to måneder henne for en måned siden );

men jeg håber da at der er sket et lille mirakel(;

men usandsynligt at der skulle kunne slå en svag nr.2 op på en graviditetstest med så lidt hormon der må været tilbage.. hvis den for knap 2 uger siden lå på 25.. men ved ikke om valmed kan fange hormonerne.. men krydser da fingre.. og smerterne ikke er bare noget mit hovedet opfinder ;(

Anmeld

8. august 2010

Mutti2B

vlauratraasdahl skriver:

hej piger!

kan en graviditetstest måle gamle gravidites hormoner hvis ens HCG er under 25? det siges mange steder at den ikke kan.

kan den være god nok og allerede være gravid på ny?

det er over en måned siden jeg fik en MA.. og onsdag d.28 juli var HCG niveauet på 25.. og nu er den jo under..? hvad siger i piger?? er så forvirret..

Tog du ikke en ægløsningstest den anden dag, hvor du var i tvivl om den var positiv? Hvis du lige har haft ægløsning er det jo alt for tidligt at sige om du er blevet gravid. Men jeg vil  

Anmeld

8. august 2010

densmukkeline

tænker min ægløsning har været der ?

ellers ville min test ikke   være positiv );?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.